کد خبر : 1785331 | 21 مهر 1400 ساعت 09:19 | 6.2K بازدید | 1 دیدگاه

ساوت‌گیت: مقابل مجارستان بسیار ضعیف بودیم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر مجارستان ابراز نارضایتی کرد.

ساوت‌گیت: مقابل مجارستان بسیار ضعیف بودیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم انگلیس و مجارستان شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه ویمبلی به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

گل اول این بازی را مجارستان در دقیقه 24 و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد اما این برتری چندان دوام نداشت و جان استونز 13 دقیقه بعد موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. با این حال تلاش‌های انگلیس برای کسب سه امتیاز بازی در خانه بی‌نتیجه ماند و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

ساوت‌گیت پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« اشاره دقیق به شرایط بازی کار دشواری است چون فکر می‌کنم ما یک یا دو مشکل تاکتیکی داشتیم که هرچه بازی پیش رفت توانستیم آنها را حل کنیم. اما بخشی از عملکرد ما در این بازی واقعا ضعیف بود. ما پاس‌ها را به شکل غیرعادی لو می‌دادیم. بارها مالکیت توپ را از دست دادیم و چند بار بیش از حد با توپ پیشروی کردیم.»

 

1653658

 

او در ادامه اضافه کرد:« ما بازی را به این شکل آغاز کردیم و فکر می‌کنم در بازی کمی عصبی بودیم که کاملا غیرعادی و غیرطبیعی است. فکر می‌کنم بیشتر از 60 درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود، بنابراین کنترل کلی بازی را در دست داشتیم اما نتوانستیم آنطور که باید آنها را تحت فشار قرار دهیم یا کاری که در بوداپست کرده بودیم را تکرار کنیم. با این که عقب افتادیم اما واکنش خوبی نشان دادیم اما این واکنش برای پیروزی در بازی کافی نبود.»

سرمربی تیم ملی انگلیس درباره مشکلاتی که مجارستان برای تیمش ایجاد کرد گفت:« ما در سطح خودمان بازی نکردیم و مجارستان خیلی خوب دفاع کرد. شاید ناخودآگاه فکر می‌کردیم که این بازی برای ما آسان‌تر خواهد بود چون در ماه سپتامبر به راحتی برابر آنها به پیروزی رسیده بودیم اما آنها در طول تابستان از نظر دفاعی به خوبی پیشرفت کرده‌اند. ما در این بازی کیفیت و خونسردی لازم را نداشتیم.»

دیدگاه‌ها