کد خبر : 1785335 | 21 مهر 1400 ساعت 09:42 | 17.8K بازدید | 14 دیدگاه

رونالدو: قول دادم همیشه به دنبال موفقیت بیشتر باشم

کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، پس از هت تریک شب گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام به رکوردشکنی جدیدش واکنش نشان داد.

رونالدو: قول دادم همیشه به دنبال موفقیت بیشتر باشم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پرتغال و لوکزامبورگ شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی با نتیجه 0-6به سود شاگردان سانتوس به پایان رسید.

رونالدو موفق شد در این بازی هت تریک کند و این در حالی بود که دو گل او از روی نقطه پنالتی در دقایق 8 و 13 وارد دروازه حریف شد. او همچنین در دقایق پایانی بازی نیز موفق شد روی پاس روبن نوس پنجمین گل تیمش را وارد دروازه لوکزامبورگ کند.

این دهمین هت تریک این فوق ستاره پرتغالی با پیراهن تیم ملی کشورش بود و باعث شد که او از این نظر نیز در بین تمامی بازیکنان فوتبال رکوددار شود.

 

1653663

 

رونالدو پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. او نوشت:« یک پیروزی دیگر، یک قدم دیگر به سوی هدف ما، یک شب تاریخی در دفاع از پیراهن تیم ملی! وقتی در خانه و برابر جمعیتی بازی می‌کنیم که از دقیقه اول تا دقیقه آخر به ما اهمیت می‌دهند، همه چیز آسان‌تر می‌شود.»

این مهاجم منچستریونایتد در ادامه اضافه کرد:« من قول داده بودم که همیشه به دنبال موفقیت‌های بیشتر و بیشتر و بیشتر باشم! این در دی ان ای من است و در دی ان ای ماست، ما هرگز راضی نمی‌شویم، ما هرگز دست از تلاش برنمی‌داریم و همیشه برای هر چیزی که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم می‌جنگیم! زنده‌باد پرتغال!»

تیم ملی پرتغال با کسب این پیروزی و با 16 امتیاز از شش برد و یک تساوی در رده دوم جدول گروه آ قرار گرفت. صربستان با 17 امتیاز و یک بازی بیشتر در صدر جدول این گروه ایستاده است.

دیدگاه‌ها