کد خبر : 1785546 | 22 مهر 1400 ساعت 12:24 | 26.5K بازدید | 1 دیدگاه

الساندرو باستونی:

راموس الگوی من است؛ او به من کادو تولد داد

الساندرو باستونی، مدافع جوان اینتر به تمجید از سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال مادرید پرداخته است.

راموس الگوی من است؛ او به من کادو تولد داد

به گزارش "ورزش سه"، الساندرو باستونی در یک سال اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و بسیاری از تیم های بزرگ جهان به دنبال جذب این مدافع جوان و ایتالیایی تیم اینتر هستند. حالا الساندرو باستونی در مصاحبه ای در مورد تقابل نراتزوری با رئال مادرید در مسابقه فصل گذشته لیگ قهرمانان صحبت کرده و اعتراف کرد مدافع باتجربه اسپانیایی را از هر لحاظ الگوی خود قرار داده است.

 

1653942

 

الساندرو باستونی گفت: "به غیر از مارکو ماتراتزی و والتر ساموئل، مدافع مورد علاقه من سرخیو راموس است. من آنقدر خوش شانس بودم که پس از بازی فصل گذشته در لیگ قهرمانان مقابل رئال مادرید با سرخیو راموس صحبت کردم. همچنین بعدها سپس او پیراهن خود را برای روز تولدم به من هدیه داد. من از سبک بازی  راموس رفتار او در داخل و خارج از زمین خوشم می آید و سعی می کنم او را الگوی خودم قرار دهم.

 

بهترین خاطره از قهرمانی در رقابت های یورو 2020؟ بدون هیچ گونه تردیدی آخرین مهار جیجی دونارونا در دیدار نیمه نهایی مقابل اسپانیا. ما 50 روز را در شرایط قرنطینه گذراندیم و آن صحنه اوج یک دوره زیبا و دردناک بود. شادی قهرمانی در یورو هنوز و بعد از سه ماه برای من از بین نرفته است.

 

روبرتو مانچینی و کادر فنی در محیط تیم آرامش فوق العاده ای ایجاد کرده بودند. هیچ گاه بین ما تنش و ناراحتی وجود نداشته و علاوه بر ویژگی های فنی بسیار خوب بازیکنان، همواره درک متقابل و فراوانی بین اعضای تیم ملی ایتالیا وجود داشته است."

 

1653943

دیدگاه‌ها