کد خبر : 1785550 | 22 مهر 1400 ساعت 12:50 | 32.7K بازدید | 10 دیدگاه

علاقه غیرمنتظره بارسا به جذب وینگر انگلیسی

دیلی‌میل مدعی شد باشگاه بارسلونا شرایط جذب جسی لینگارد از منچستر یونایتد را بررسی می کند.ش

علاقه غیرمنتظره بارسا به جذب وینگر انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد در تابستان امسال و بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم‌فصل فوق‌العاده در وستهام از این تیم جدا شد و به منچستریونایتد بازگشت. اگرچه در این بین شایعاتی پیرامون جدایی ستاره انگلیسی از جمع شیاطین سرخ نیز وجود داشت و حتی گفته شد که وستهام خواهان جذب این بازیکن است اما نهایتاً هرطور که بود لینگارد در اولدترافورد ماندگار شد.

 

 اگرچه وینگر انگلیسی تا به اینجای فصل عملکرد بدی در ترکیب شیاطین سرخ ارائه نداده اما با توجه به ترافیک بالای خط حمله تیم اوله گنار سولسشر، این بازیکن نتوانسته بازی های زیادی انجام دهد و عموما نیمکت‌نشین بوده است؛ موضوعی که دوباره شایعات را پیرامون جدایی احتمالی لینگارد افزایش داده است.

 

 

1649282

 

 

از طرف دیگر جسی لینگارد آخرین فصل قرارداد خود با منچستریونایتد را پشت سر می گذارد و به نظر هم نمی‌رسد که باشگاه انگلیسی و خود او برنامه ای برای تمدید داشته باشند؛ مسئله ای که این بازیکن را در آستانه جدایی قرار داده و حالا دیلی‌میل در گزارشی مدعی شده که دو باشگاه بارسلونا و میلان علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشته و قصد دارند به شکل رایگان این وینگر انگلیسی را به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها