کد خبر : 1785564 | 22 مهر 1400 ساعت 17:14 | 29.2K بازدید | 4 دیدگاه

حربه بایرن برای جذب بازیکن از زبان آلابا و کروس

داوید آلابا و تونی کروس فاش ساختند که بایرن برای متقاعد کردن بازیکن برای عقد قرارداد، از چه راهکاری استفاده می کند.

حربه بایرن برای جذب بازیکن از زبان آلابا و کروس

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا تابستان امسال به دوران حضور 13 ساله خود در بایرن پایان داد و به رئال مادرید پیوست. او هم راه تونی کروس را در پیش گرفت و اکنون از پیراهن کهکشانی ها دفاع می کند.

کاپیتان تیم ملی اتریش میهان این هفته پادکست فلیکس کروس، برادر تونی کروس بود و در مورد چگونگی انتقالش به بایرن مونیخ صحبت کرد.

 

 

1636256

 

 

آلابا گفت:« در 15 سالگی چندین پیشنهاد از تیم های مطرح اتریش از جمله آستریا وین داشتم. یکی دو پیشنهاد هم از انگلیس برایم رسیده بود ولی در سرنوشتم چیز دیگری مقدر شده بود. بایرنی ها با من تماس گرفتند و در آن مقطع ورنر کرن مدیر آکادمی باشگاه بود. او اهل پا پس کشیدن نبود و به من و پدرم پیشنهاد داد که از کمپ ورزشی باشگاه دیدن کنیم. او گفت چند روز با ما باشید و امکانات بایرن را ببینید و سپس تصمیم بگیرید. خودش در فرودگاه از ما استقبال کرد و مستقیما راهی کمپ "زابنر اشتراسه" شدیم. از همان لحظه و فورا عاشق بایرن شدم و به سرعت تصمیم گرفتم که به تیم جوانان باشگاه ملحق شوم.»

 

 

1653963

 

 

در این لحظه تونی کروس شروع به صحبت کرد و گفت:« همان حربه همیشگی. یک نگاهی به کمپ بیندازید و تصمیم بگیرید. با من هم اینطور قرارداد بستند. در بهترین هتل مونیخ برایم اتاق گرفتند. یک بازی از لیگ قهرمانان را در ورزشگاه تماشا کردم و دیگر پاسخ منفی دادن، غیرممکن به نظر می رسید.»

 

 

دیدگاه‌ها