کد خبر : 1785734 | 23 مهر 1400 ساعت 15:58 | 39.4K بازدید | 11 دیدگاه

به هیچ بازیکنی تضمین نمی دهم

گواردیولا: استرلینگ ناراحت است، می تواند برود

سرمربی منچسترسیتی واکنش تندی به مصاحبه امروز رحیم استرلینگ نشان داد.

گواردیولا: استرلینگ ناراحت است، می تواند برود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تیم سوم لیگ برتر انگلیس فردا در خانه میزبان برنلی است.

سیتی به برد در این بازی نیاز دارد تا بتواند در جمع بالانشین ها بماند. در آستانه این بازی مصاحبه رحیم استرلینگ حاشیه ساز شده است. بال ملی پوش ازوضعیت خود راضی نیست و امکان جدایی و رفتن به لیگی دیگر را دور از ذهن عنوان نکرد.

 

گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری بازی فردا و در مورد مصاحبه استرلینگ گفت":« نه من و نه باشگاه از این مصاحبه اطلاع نداشتیم. رحیم بازیکن ماست و برای ما بازیکن بسیار مهمی نیز محسوب می شود. نمی دانم او انتظاری بیشتر از من دارد و می خواهد بیشتر بازی کند یا خیر. ریاض محرز هم زیاد بازی نمی کند ولی گلایه ای ندارد. ژسوس نیز به همچنین.

من به هیچکس وعده حضور در ترکیب ثابت را نداده ام و همیشه گفته ام که بازیکن باید در زمین حرف بزند. همه می دانند که بالاخره به آنها بازی می رسد و باید خوشحال و مفتخر باشند که برای سیتی بازی می کنند. اگر او و هر کسی راضی نیست، حق دارد برای خود و خانواده اش بهترین تصمیم را بگیرد.خودم بازیکن بوده ام و کاملا این قضیه را درک می کنم.من هم همیشه دوست داشتم بازی کنم ولی به هیچکس تضمین نمی دهم. بازیکن باید در تمرینات سطح خودش را بالاتر ببرد و در زمین بدرخشد.»

 

آینده استرلینگ:« در مورد قرارداد او اطلاعی ندارم و این در نهایت تصمیم باشگاه خواهد بود.»

 

مصدومیت فران تورس:« از ناحیه استخوان متاتارسال مصدوم شده و خبر بدی برای ما بود. تورس دو یا سه ماه با ما نخواهد بود ولی مابقی در دسترس هستند.»

 

نیوکاسل با مالکان جدید:« می بینم که هواداران شان خوشحالند. من از تصمیمات گرفته شده و دلایل شان دور و بیخبرم.»

 

حس نیمکت نشینی:« من یک بازیکن استثنایی بودم و به ندرت روی  نیمکت می نشستم، پس نمی توانم به این سوال پاسخ درستی بدهم. یادتان می آید که چقدر خوب بودم. وقتی در میدان به صورت ثابت بازی کنید، یعنی عالی کار کرده اید و مربی از شما راضی است و زمانی که روی نیمکت می روید، باید به دنبال دلیلش باشید و حتما مربی ایده دیگری داشته است. بید تلاش تان را بیشتر کنید و جایگاه تان را پس بگیرید. هر بازیکنی دوست دارد هر هفته بازی کند ولی همیشه هستند بازیکنانی که از شرایط شان رضایت ندارند. این در همه تیم ها وجود دارد. من مربی هستم و تصمیم نهایی را می گیرم. هر کاری به صلاح تیم باشد را انجام می دهم. اینحا نیستم تا برای خوشحالی بازیکن، تصمیماتم را تغییر دهم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها