کد خبر : 1785781 | 23 مهر 1400 ساعت 21:06 | 44.6K بازدید | 13 دیدگاه

مدافع برزیلی در بارسلونا چه می‌کرد؟ (عکس)

سفر غیرمنتظره دنی آلوس، مدافع راست و سابق بارسلونا به این شهر خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس، مدافع 38 ساله و برزیلی پس از پایان دوران حضور خود در ترکیب سائوپائولو در  تاریخ 16 سپتامبر هنوز بدون تیم بوده و مقصد بعدی این بازیکن در هاله ای از ابهام قرار دارد. این مدافع برزیلی از این روزهای مرخصی برای سفر به بارسلونا و لذت بردن از تعطیلات استفاده کرده و البته طبق ادعای نشریه موندودیپورتیوو، این بازیکن باتجربه به دنبال یافتن باشگاه جدیدی نیز می باشد.

 

حالا دنی آلوس امروز عکسی را در شبکه های احتماعی در حال نوشیدن قهوه در یک مرکز تفریحی در شهر بارسلونا به اشتراک گذاشته است. جالب اینجاست برخی از هواداران بارسلونا هنوز به دنی آلوس علاقه داشته و از او خواستند تا باشگاه بارسلونا قرارداد امضا کند.

 

چند نفر از مردم شهر بارسلونا پس از مشاهده دنی آلوس در این شهر، از مدافع برزیلی خواستند تا به عنوان بازیکن آزاد به بارسا اضافه شده و تیم رونالد کومان را تقویت کند. البته با وجود تمایل برخی از هواداران، بازگشت دنی آلوس به نوکمپ تقریبا غیرممکن است و پروژه جوانگرایی بارسلونا پذیرای حضور یک مدافع 38 ساله نخواهد بود. البته دنی آلوس بارها هدف خود را باز کردن در جام جهانی 2022 اعلام کرده و قصد دارد در یک سال آتی نیز در اوج آمادگی برای جلب نظر تیته قرار داشته باشد.

 

1654322

دیدگاه‌ها