کد خبر : 1785787 | 23 مهر 1400 ساعت 22:05 | 55K بازدید | 6 دیدگاه

شرایط عجیب سیتی؛ گواردیولا نیاز به معجزه دارد

منچسترسیتی در ادامه فصل شرایط عجیب و دشواری را در بخش هجومی خواهد داشت.

شرایط عجیب سیتی؛ گواردیولا نیاز به معجزه دارد

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل گذشته بود که باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد سرخیو آگوئرو، ستاره آرزانتینی و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه بعد از یک دهه از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد. از همان ابتدا اخباری در مورد احتمال خرید یک مهاجم جدید شنیده شده و نام های زیادی حول باشگاه منچسترسیتی شنیده شد. از اوایل پنجره تابستانی سیتیزن ها تمام توان خود را روی جذب هری کین، ستاره گلزن و انگلیسی تاتنهام قرار داده و قصد داشتند به هر ترتیبی این بازیکن را جذب کنند.

 

1601772

 

اما در نهایت مدیران اسپرز اجازه نهایی شدن این انتقال را صادر نکردند و هری کین در پایتخت ماندنی شد. در هفته های پایانی بازار تابستانی نام های بزرگی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیز مطرح شده و حتی به نظر می رسید دومی فاصله ای تا انتقال به منچسترسیتی ندارد، اما رونالدو در نهایت راهی شهر منچستر و نیمه قرمز شد.

 

روملو لوکاکو ترجیح داد به پیشنهاد چلسی پلاسخ مثبت بدهد و در نهایت منچسترسیتی در شروع فصل تنها گابریل ژسوس را به عنوان مهاجم نوک تخصصی در اختیار داشت. اما پپ گواردیولا از شروع فصل تصمیم به بها دادن به فران تورس، ستاره 21 ساله و اسپانیایی خود در خط حمله گرفت و این بازیکن نیز به خوبی پاسخ اعتماد سرمربی سیتی را داد. اما امروز اعلام شد فران تورس به علت مصدومیت حدود دو ماه و احتمالا تا پایان سال میلادی از میادین دور خواهد شد. بدین ترتیب شرایط منچسترسیتی در خط حمله از قبل هم دشوارتر شده و همین موضوع ممکن است شانس کسب عناوین قهرمانی را در این فصل از سیتیزن ها بگیرد.

دیدگاه‌ها