کد خبر : 1785833 | 24 مهر 1400 ساعت 10:50 | 49K بازدید | 23 دیدگاه

سرمربی الهلال قصد فریب یحیی را داشت؟

درحالیکه روز گذشته ژاردیم مربی الهلال به تمجید از مدافع جوان تیمش پرداخت، اما رسانه های سعودی می گویند او در ترکیب اصلی حضور ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های الهلال و پرسپولیس امشب در حساس ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند. روز گذشته لئوناردو ژاردیم سرمربی تیم سعودی در کنفرانس خبری پیش از بازی به تعریف و تمجید از حمد الیامی مدافع جوان تیمش پرداخت.

 

ژاردیم گفت: حمد الیامی بازیکن برجسته ای است. همه روی توانایی های او حساب باز می کنند. حمد الیامی جایگاه خود را در ترکیب اصلی تیم المپیک عربستان تثبیت کرده است. ما مشتاقانه منتظر حضور او در ترکیب یازده نفره الهلال هستیم.

 

این گفته های مربی الهلال اینگونه به مخاطب القا می کرد که حمد الیامی جوان امشب در ترکیب اصلی تیمش و به جای یاسر الشهرانی مصدوم به زمین مسابقه می رود. اما شب گذشته در برنامه "الحصاد الریاضی" یا همان برنامه برداشت ورزشی که از شبکه 24 عربستان پخش می شود و یکی از پربیننده ترین برنامه های ورزشی این کشور است، حضور الیامی در ترکیب اصلی تکذیب شد.

 

1654397

 

در این برنامه عنوان شد که شانس حضور مدالله العلیان در ترکیب اصلی بیشتر از حمد الیامی است و باید دید در نهایت لئوناردو ژاردیم چه تصمیمی برای انتخاب مدافعین راست و چپ تیمش خواهد گرفت. چنانچه خبرهای این برنامه ورزشی صحت داشته باشد، به نظر می رسد مربی پرتغالی روز گذشته و در کنفرانس مطبوعاتی با نام بردن از حمد الیامی، قصد گمراه کردن کادرفنی پرسپولیس را داشته است.

 

1654396

دیدگاه‌ها