کد خبر : 1785841 | 24 مهر 1400 ساعت 11:29 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو المپیکی در جمع مسافران صربستان

آغاز آخرین اردوی امیدهای فرنگی از چهارشنبه

تیم ملی کشتی فرنگی امید آخرین دور تمریناتش برای حضور در مسابقات زیر 23 سال جهان را از روز چهارشنبه در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد کرد.

آغاز آخرین اردوی امیدهای فرنگی از چهارشنبه
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، شاگردان فرشاد علیزاده امروز (شنبه) آخرین روز از اردوی دوم خود را پشت‌ سر گذاشته و بعد از 3 روز استراحت، مجددا از روز چهارشنبه هفته جاری دور جدید تمریناتشان را آغاز خواهند کرد.

این تیم خود را برای شرکت در مسابقات جهانی زیر 23 سال کشتی جهان آماده می‌کند که دهه دوم آبان ماه در صربستان برگزار می‌شود.

 

آخرین مرحله از اردوی فرنگی‌کاران امید، 10 روزه خواهد بود و این تیم هفتم یا هشتم آبان راهی محل مسابقات خواهد شد.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد در 60 کیلو، علیرضا نجاتی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی در 67 کیلو، امیر عبدی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد در 77 کیلو، محمد ناقوسی در 82 کیلو، ناصر علیزاده در 87 کیلو، مرتضی القوسی در 97 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلو نفرات اعزامی به امیدهای جهان را تشکیل می‌دهند.

 

این در حالیست که نجاتی و امین میرزاده مردادماه تیم ملی فرنگی را در اوزان 60 و 130 کیلوگرم کشتی فرنگی بازی‌های المپیک همراهی کردند. میرزازاده که در توکیو عنوان پنجمی المپیک را به خود اختصاص داد، قرار بود عضو سنگین وزن تیم ملی در جهانی نروژ باشد که به دلیل مثبت شدن تست کرونایش حضور در این رقابت‌ها را از دست داد و در ادامه به عضویت تیم ملی امید درآمد.

 

ناصر علیزاده نیز عضو 87 کیلوگرم تیم ملی فرنگی در مسابقات گزینشی جهانی در صوفیه بود که گرچه عنوان سومی را از آن خود کرد اما از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

دیدگاه‌ها