کد خبر : 1785895 | 24 مهر 1400 ساعت 16:49 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئنا دروازه بان اول تیم خواهم بود؛

نوشی‌صوفیانی: به گلر عمانی خوشامد می گویم!

دروازه‌بان مس رفسنجان از رقابت نزدیک خود با گلر عمانی جدید این تیم صحبت می‌کند.

نوشی‌صوفیانی: به گلر عمانی خوشامد می گویم!

به گزارش "ورزش سه"، داود نوشی صوفیانی، دروازه بان تیم مس رفسنجان در مورد شرایط تیمش در آستانه شروع لیگ برتر گفت: فصل اول حضورمان در لیگ برتر را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و این یک انگیزه بالا برایمان بود که در دوران آماده سازی فصل جدید اهداف بزرگتری را برای خودمان در نظر گرفته و با اعتماد به نفس بالا برایشان تمرین کنیم. به امید خدا شرایط بسیار خوبی داریم و آماده هستیم که فصل را شروع کنیم.

 

مس رفسنجان در نقل و انتقالات تابستانی  فایز الرشیدی، گلر تیم ملی عمان را به خدمت گرفتند تا نوشی صوفیانی در لیگ بیست و یکم، رقیبی جدی داشته باشد. او در مورد این شرایط جدید گفت: به گلر عمانی خوش آمد می گویم! به هر حال باشگاه در نقل و انتقالات اهدافی داشته که یکی از آنها جذب دروازه بان بوده و این اتفاق هم افتاده است. من هم برای اینکه دروازه بان اول مس باشم تلاش خودم را می کنم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد. ضمن اینکه رقابت برای هر بازیکنی می تواند مفید باشد و او را آماده نگه داردگویم و من هم تلاش خواهم کرد مثل فصل گذشته فیکس باشم.

دروازه بان مس در مورد حریف هفته اول تیمش در فصل جدید گفت: سپاهان حریف بسیار قابل احترامی است. آنها فصل گذشته پا به پای پرسپولیس رفتند و شایسته قهرمانی هم بودند. بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و باید حواسمان را کاملا جمع کنیم. سپاهان بازیکنان باتجربه و خطرناکی دارد که در لحظه می توانند به حریف ضربه بزنند. در فرصت باقی مانده تمرینات مخصوص این بازی را هم انجام می دهیم و با آمادگی کافی مقابل سپاهان حضور پیدا خواهیم کرد.

 

نوشی صوفیانی در مورد پیش بینی اش از رتبه مس در فصل جدید تاکید کرد: ما فصل گذشته به عنوان یک تیم تازه وارد خوب بودیم اما امسال انتظارات از مان خیلی زیاد شده است. همه ما را می شناسند و دیگر تیمی ناشناخته نیستیم. به نظرم باید با تمرکز بالا کار را شروع کنیم و مثل فصل گذشته، هفته به هفته پیش برویم.

دیدگاه‌ها