کد خبر : 1785910 | 24 مهر 1400 ساعت 17:17 | 8.2K بازدید | 5 دیدگاه

ملوان بندرانزلی 2 آرمان گهر سیرجان 0

لیگ یک/ استارت امیدوارکننده قوی سپید به امید صعود

ملوان در اولین دیدار از فصل جدید لیگ دسته اول موفق شد حریف خود را با دو گل شکست دهد.

لیگ یک/ استارت امیدوارکننده قوی سپید به امید صعود

به گزارش "ورزش سه"، مازیار زارع که دومین فصل حضورش روی نیمکت ملوان را به عنوان سرمربی پشت سر می‌گذارد، یک افتتاحیه امیدوارکننده را پشت سر گذاشت و توانست حریف سیرجانی را با دو گل بدرقه کند.

 

ملوان که به دلیل عدم آماده سازی استادیوم تختی، کار را در استادیوم سردار جنگل رشت برابر حریف دنبال کرد و از این تیم میزبانی می‌کرد، نیمه اول علیرغم حملاتی که روی دروازه آنها شکل داد به نتیجه لازم نرسید. قشقایی نیز با تدابیر دفاعی‌تر چشم به ضدحملات دوخته بود که ساختار دفاعی مناسب ملوانی‌ها مانع از این می‌شد که فرصت مناسبی روی دروازه انزلی‌چی‌ها شکل دهند.

 

در نیمه دوم ملوان فشار حملات خود را روی دروازه آرمان گهر افزایش داد و با تعداد نفرات بیشتری عزم دروازه حریف را داشت. آنها روی ارسال از سمت چپ و ضربه تمام کننده حمید کاظمی در دقیقه 50 طلسم دروازه آرمان گهر را شکستند و توانستند شانس خود برای دستیابی به سه امتیاز را افزایش دهند.

 

1654530

 

ملوانی‌ها بعد از دستیابی به گل با استرس کمتری بازی را دنبال کردند و خیلی زود و در دقیقه 54 بار دیگر روی حرکت حمید کاظمی و پاس در عمق این مهاجم باتجربه و گلزن، توسط محمد رستمی به گل دوم خود دست یافتند. حمید کاظمی که در این فصل از بادران تهران راهی ملوان شده، در اولین تجربه حضور در انزلی نمایش موفقی را با یک گل زده و یک پاس گل از خود به جا گذاشت تا درخشش خود با پیراهن شماره 10 را اینچنین در اولین بازی جشن بگیرد.

 

شاگردان مازیار زارع در ادامه بازی نیز تاکتیکی‌تر از حریف کار را دنبال کردند و با سازماندهی مناسب در فاز دفاعی و بستن راه‌های نفوذ به فاز تهاجمی آرمان گهر، از گل‌های خود محافظت کرده و در نهایت بازی اول را با یک برد ارزشمند و امیدوارکننده به پایان رساندند.

 

ملوان در هفته آینده در همدان به مصاف تیم تازه صعود کرده شهرداری خواهد رفت.

 

1654531

دیدگاه‌ها