کد خبر : 1785917 | 24 مهر 1400 ساعت 17:41 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا 1 استقلال خوزستان 1؛

لیگ یک/تساوی قهرمان‌های سابق لیگ برتر در اکباتان

تیم فوتبال سایپا در اولین دیدار خانگی خود مقابل استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت داد.

لیگ یک/تساوی قهرمان‌های سابق لیگ برتر در اکباتان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول پس از چندماه دوباره از سر گرفته شد و در اولین روز این مسابقات مطابق برنامه‌ای که اعلام شده بود، چهار مسابقه در شهرهای مختلف برگزار شد و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه دستگردی اکباتان میزبان استقلال خوزستان بود.


جدال سایپا و استقلال خوزستان به نوعی جدال قهرمان‌های سابق لیگ برتر بود که در دوره‌های گذشته با علی دایی و عبدالله ویسی موفق به قهرمانی شده بودند و حالا با سهراب بختیاری زاده و سعید اخباری به دنبال بازگشت به لیگ برتر هستند.


این دیدار با توجه به اینکه در هفته ابتدایی مسابقات میان دو تیم مدعی برگزار می شد، سبب شده بود تا دو تیم برتری محسوسی نسبت به یکدیگر نداشته باشند و بازی به صورت متعادل دنبال شد و گل‌های مسابقه نیز در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به ثمر رسید و دوباره دو تیم با یک بازی متعادل به دقیقه پایان و سوت داور رسیدند.

 

1654542


زننده اولین گل بازی مهدی مومنی مهاجم سابق استقلال بود که توانست شاگردان بختیاری زاده را در دقیقه 47 پیش بیندازد و در دقیقه 55 هم مهرداد حیدری حساب کار را به تساوی کشاند.


البته این بازی به دلیل اعتراض سایپایی به پنالتی برای دقایقی متوقف شد ولی داور مسابقه اعتقادی به خطای شیخ ویسی روی مهاجم نارنجی پوش نداشت تا بازی با همان تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند و دو تیم به یک امتیاز در شروع مسابقه بسنده کنند.

دیدگاه‌ها