کد خبر : 1785922 | 24 مهر 1400 ساعت 17:52 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

محمد صلاح: هم لیگ برتر می خواهیم، هم یو سی ال

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول تاکید کرد هدف این باشگاه کسب موفقیت در تمامی رقابت های این فصل است.

محمد صلاح: هم لیگ برتر می خواهیم، هم یو سی ال

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح در شروع فصل جدید عملکرد فوق العاده ای داشته و تا اینجا که بی تردید بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر بوده است. محمد صلاح که در برتری 0-5 امروز لیورپول مقابل واتفورد موفق به گلزنی شد، ابراز امیدواری کرد این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به موفقیت های بزرگی دست یابد.

 

محمد صلاح گفت: "نمی خواستیم در این دیدار نیز کار را مانند مسابقه با منچسترسیتی آغاز کنیم، به همین دلیل تلاش کردیم بازی را خوب شروع کنیم و موفق به انجام این کار هم شدیم. من هنوز گل امروز خودم برابر واتفورد را از تلویزیون ندیده ام و نمی دانم این ضربه زیباتر بود یا گلی که در برابر منچسترسیتی به ثمر رساندم.

 

1654495

 

وقتی در محوطه جریمه هستم سعی می کنم یا پاس گل داده یا خودم دروازه حریف را باز کنم. مهم ترین موضوع این است که ما گل های خوبی به ثمر رساندیم و امیدوارم بتوانیم به همین روند در باقی فصل نیز ادامه بدهیم. بابی فرمینیو امروز موفق به ثبت هت تریک شد و به او تبریک می گویم. همچنین سادیو مانه نیز دروازه حریف را باز کرد و همه گل های لیورپول مهم بودند.

 

در تیمی مانند لیورپول شما باید برای کسب تمام موفقیت های ممکن رقابت بکنید. من در حال حاضر با تمام توان در ترکیب تیم حاضر شده و می خوام با گلزنی به امتیازگیری لیورپول کمک کنم، زیرا این مهم ترین هدف است. امیدوارم بتوانیم لیگ را فتح کنیم و همچنین ما در لیگ قهرمانان نیز برای موفقیت تلاش خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها