کد خبر : 1785926 | 24 مهر 1400 ساعت 18:26 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازیکنانم عصبی بودند

رانیری: خودمان راه دروازه را به لیورپول نشان دادیم

کلودیو رانیری در مورد دلیل شکست سنگین امروز تیمش برابر لیورپول صحبت کرد.

رانیری: خودمان راه دروازه را به لیورپول نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت کلودیو رانیری به لیگ برتر خوش یمن نبود و تیم تحت هدایت او واتفورد در خانه برابر لیورپول شکست سنگین 5-0 را متحمل شد.

روبرتو فیرمینو سه بار و محمد صلاح و سادیو مانه نیز هر کدام یک بار دروازه میزبان را گشودند تا قرمزها موقتا صدرنشین لیگ برتر شوند. شاگردان یورگن کلوپ تیم برتر میدان بودند و رانیری متوجه شد که برای حفظ واتفورد در لیگ برتر کار دشواری پیش رو دارد. تیم او امروز تنها 23 درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت.

 

 

1654517

 

 

سرمربی ایتالیایی که سال 2016 توانسته بود لسترسیتی را قهرمان انگلیس کند، در پایان بازی امروز به خبرنگاران گفت:« بله، ما شرایط را به گونه ای مهیا کردیم که لیورپول راحت به دروازه ما می رسید و شانس گل پیدا می کرد. این بزرگترین مشکل ما در حال حاضر است. باید نزدیک تر و فشرده تر بازی می کردیم ولی در زمین پخش بودیم و خیلی خیلی سریع به دروازه ما می رسیدند. متاسفانه خودمان راه دروازه را به حریف نشان دادیم.»

 

 

1654503

 

 

رانیری ادامه داد:« بازیکنان عصبی بودند و اصلا در زمین خوب کار نکردند در حالی که من در جریان تمرینات، آنها را در شرایط بسیار بهتری دیده بودم. امروز در میدان عملکردی متفاوت با تمرینات داشتند. گفته بودم که توقع دارم سریع به حمله اضافه شویم و در تمرینات هم این کار را خیلی خوب انجام می دادیم ولی برابر لیورپول دور از انتظار بودیم.

متوجه اشتباهات شدم و باید روی این نقاط ضعف کار کنیم. ویدیوی این بازی را تماشا خواهم کرد و به دنبال دلیل این بازی ضعیف خواهم بود. به بازیکنانم خواهم گفت که چه کارهایی باید انجام می دادند و در عوض چه اشتباهاتی مرتکب شدند.»

 

 

دیدگاه‌ها