کد خبر : 1785931 | 24 مهر 1400 ساعت 18:59 | 6.4K بازدید | 2 دیدگاه

پیروزی دورتموند؛ بازگشت خوش یمن هالند (عکس)

دورتموند با ارائه نمایشی برتر موفق شد با نتیجه 1-3 از سد تیم ماینتس عبور کند.

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت ارلینگ هالند برای دورتموند خوش یمن بود و این تیم موفق شد با دبل این بازیکن و البته مارکو رویس با دو گل حریف خود ماینتس را مغلوب کند.

 

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه سوم به گل اول دست یافت. مارکو رویس، کاپیتان دورتموند در مرکز محوطه صاحب فرصت شده و با یک ضربه پای چپ و تماشایی و فوق العاده خود در همان دقایق ابتدایی تیمش را پیش انداخت.

 

در دقیقه 22 و روی پاس ارلینگ هالند بود که توماس مونیه پشت محوطه جریمه می توانست دروازه حریف را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در اواخر نیمه اول ارلینگ هالند در سمت چپ محوطه ماینتس صاحب موقعیت شده و فاصله ای تا زدن گل دوم نداشت، اما دروازه بان حریف به خوبی عکس العمل نشان داد تا دورتموند با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که داور بعد از بازبینی صحنه خطای هند سیمون ویدمر را تشخیص داده و دورتموند صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفته و با ضربه ای محکم و دقیق به مرکز دروازه موفق شد برتری تیمش را دو برابر کند.

 

در ادامه ماینتس در صدد جبران برآمده و توسط ژان پاول بوتیوس می توانست اختلاف را به حداقل برساند، اما ضربه او از پشت محوطه جریمه با عکس العمل دروازه بان دورتموند همراه شد. اما در دقیقه 87 و روی پاس لی جائه سونگ بود که بورکارت در مرکز محوطه دورتموند صاحب موقعیت شده و موفق شد دروازه دورتموند را باز کند.

 

اما در اوقات اضافی جود بلینگهام موفق به خلق موقعیت برای ارلینگ هالند شد و این بازیکن از مرکز محوطه دروازه را باز کرد تا دورتموند با برتری 1-3 ماینتس را مغلوب کند.

 

1654554

 

1654558

 

1654559

 

1654557

 

1654556

 

دیدگاه‌ها