کد خبر : 1785944 | 24 مهر 1400 ساعت 19:25 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 2 - 0 برنلی؛ تیم پپ راحت پیروز شد

منچسترسیتی با ارائه نمایشی برتر موفق شد با دو گل برنلی را مغلوب کند.

سیتی 2 - 0 برنلی؛ تیم پپ راحت پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در مقطع پیش از تعطیلات بازی های ملی نیز نتایج خوبی گرفته بود، امشب نیز کار دشواری برابر برنلی نداشت و با گل های برناردو سیلوا و کوین دی بروین این تیم را مغلوب کرد.

 

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با نفوذ ریاض محرز از سمت راست می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه زمینی او با عکس العمل پوپه همراه شد.

 

اما در دقیقه 12 منچسترسیتی به گل اول این دیدار دست یافت. ضربه زمینی و فنی فیل فودن در محوطه جریمه توسط پوپه مهار شد و در ریباند برناردو سیلوا با حضور به موقع در مقابل دروازه به راحتی موفق شد گل اول سیتیزن ها را به ثمر برساند.

 

1654592

 

در دقیقه 15 و روی پاس کوین دی بروین بود که ژائو کانسلو در دهانه دروازه صاحب موقعیت شده و به راحتی می توانست گل دوم را به ثمر برساند، اما دروازه بان برنلی به زیبایی دروازه تیمش را نجات داد.

 

در دقیقه 22 و روی پاس مک نیل بود که برنلی بهترین موقعیت گلزنی خود را به دست آورد، اما کورنت در موقعیتی تک به تک در مقابل استفن زک مغلوب شده و سنگربان سیتی به زیبایی دروازه خود را نجات داد.

 

در اواسط نیمه اول و روی اشتباه مدافعان منچسترسیتی بود که برنلی صاحب موقعیت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی شد، اما ضربه براون هیل در دهانه دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت. در دقیقه 40 کالینیز به خوبی در مقابل ضربه آکروباتیک رحیم استرلینگ ایستادگی کرد تا نیمه اول با برتری 0-1 منچسترسیتی به اتمام برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم بود که برناردو سیلوا با حرکتی تماشایی موقعیت خوبی برای گلزنی ریاض محرز فراهم کرد، اما ضربه این وینگر الجزایری محکم بود و از بالای دروازه برنلی به بیرون رفت.

 

1654591

 

در ادامه جریان بازی آرام شده و در میانه میدان دنبال شد. اما در دقیقه 70 بود که منچسترسیتی به گل دوم هم دست یافت. دفع توپ ضعیف بازیکنان برنلی باعث شد توپ در محوطه به کوین دی بروین برسد و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه موفق به زدن گل دوم شد. در ادامه تیم پپ گواردیولا که از برتری خود اطمینان داشت به خوبی جریان بازی را اداره کرده و در نهایت با تکیه بر همن دو گل برنلی را شکست داد.

دیدگاه‌ها