کد خبر : 1785947 | 24 مهر 1400 ساعت 19:27 | 109K بازدید | 10 دیدگاه

بازسازی یک شاهکار ؛ مثل آپدیت شدن IOS

کلوپ جانشین مسی و رونالدو را معرفی کرد

از توییت گری لینه‌کر تا مصاحبه پر نکته مسی. محمد صلاح روزی رویایی را در فوتبال پشت سر گذاشت.

کلوپ جانشین مسی و رونالدو را معرفی کرد

به گزارش ورزش سه، چند روز پس از انجام یک مسابقه فوتبال در زمین چمن مصنوعی در لیبی با پیراهن تیم ملی مصر، محمد صلاح در فرمی باور نکردنی در لندن زیباترین گل این هفته فوتبال باشگاهی انگلیس را در دیدار با واتفورد به ثمر رساند. 

 

این چهارمین گل لیورپول در مسابقه امروز بود. زمانی که صلاح توپ را در منطقه مورد علاقه اش در محوطه جریمه در اختیار گرفت و پس از یک چرخش جادویی و جا گذاشتن دو مدافع واتفورد توپ را به سمت راست برد و در حالیکه نشان می داد که می خواهد با پای راست به توپ ضربه بزند، با یک سر توپ آن را روی پای چپش برد تا این بار گلی متفاوت از گلش به سیتی را با پای چپ به ثمر برساند.  صلاح در بازسازی این گل؛ مثل بروزرسانی جدید آیفون نکته های جدیدی  به گل قبلی‌اش در بازی سیتی (که کملا مشابه این حرکت بود) اضافه کرد و میلیون ها هوادار لیورپول را به آغوش هم فرستاد. 

 

 

1654600

1654605

 

 


وقتی گل به ثمر رسید دوربین لحظه ای یورگن کلوپ را نشان داد که با قیافه ای متعجب و خوشحال صورتش را با دو دست گرفته و به گل زیبای مهاجم تیمش واکنش نشان داد. او بعد از گل چهره عجیبی به خود گرفت تا نشان بدهد نسبت به هنری که صلاح در به ثمر رساندن آن به خرج داده کاملا واقف است. خود صلاح هم اگرچه این بار پیراهنش را از تن نکند تا بدن ساخته و پرداخته اش را نشان بدهد اما با چهره‌ای متعجب نسبت به کار خودش ، جوری شادی کرد که همه ببینند او از آن‌چه انجام داده لذت می‌برد.

 

 

1654602

 

غرق در حیرت و شگفتی . یورگن کلوپ که به ریش کوتاه عادت ندارد،بعد از گل  صلاح صورت خود را اینچنین پوشاند!

 

 

صلاح با این گل آمار فردی خود در رقابت های لیگ برتر را بالاتر برد و با 7 گل در صدر جدول گلزنان این فصل قرار گرفت و درحالیکه شبکه‎‌های اجتماعی در حال بازنشر گلش بودند،با اتوبوس تیم لندن را به مقصد لیورپول ترک کرد. این در حالی بود که یورگن کلوپ مشعوف از برد پنج گله تیمش، مقابل دوربین بی تی اسپورت قرار گرفت و از نمایش تیم و سپس محمد صلاح تمجید کرد. سرمربی لیورپول بازیکن مصری را در رده ستاره هایی چون مسی و رونالدو دانست و گفت که محمد در حال حاضر بهترین فوتبالیست دنیاست. 

 

کلوپ طبق معمول برای این توصیف ها از بهترین جملات استفاده کرد. کلوپ گفت: او مثل مسی است؟ نه او مو است. شما نمی توانید نمایش او را با بازیکن دیگری مقایسه کنید یا مشابهی برایش پیدا کنید. به نظر من مو بهترین در دنیاست. من او را هرروز از نزدیک تماشا می کنم. لواندوفسکی، مسی، رونالدو، امباپه و بازیکنان دیگری  هم دارند کارشان را می‌کنند اما در این لحظه بدون هیچ شک و تردیدی این مو است که در دنیابهترین است. 

 

 

 

1654610

 

 

کلوپ در ادامه گفت: رونالدو و مسی کارهای زیادی انجام داده اند و برای همین و بدون تردید همه چیز به آنها تعلق داشت حالا محمد هم به جمع آنها اضافه شده است.  ما برای رسیدن به رویاهایمان به چنین پسرهایی با چنین کیفیتی نیاز داریم. 

 

این صحبت ها در حالی انجام می شود که صلاح در فهرست نهایی توپ طلا حضور دارد. البته او سال گذشته نمایش چندان فوق العاده ای نداشت و افت کلی لیورپول در نمایش این بازیکن موثر بود.اگرچه کفش طلای لیگ برتر به صورت مشترک به او و هری کین تعلق یافت. 

 

حالا باید دید که در چه زمانی به صورت واقعی از این همه زیبایی و درخشش تقدیر می شود. آن هم در شرایطی که همان طور که کلوپ گفت ستارگانی چون هالند، لواندوفسکی، امباپه و… رقیبانی جدی برای وی هستند.

 

 

1654608

 

توییت گری لینه‌کر بعد از گل: خدای من، صلاح داره تبدیل به مسی می‌شه

 

 

 

دیدگاه‌ها