کد خبر : 1785960 | 24 مهر 1400 ساعت 20:18 | 24K بازدید | 6 دیدگاه

اخیرا خوب نبوده ایم؛

سولسشر: حتما تصمیمات من غلط بوده که باختیم!

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد اعتراف کرد تیمش مقابل لسترسیتی عملکرد خوبی نداشته است.

سولسشر: حتما تصمیمات من غلط بوده که باختیم!

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ امروز و در ادامه روند نه چندان خوب خود در لیگ برتر در استادیوم کینگ‌پاور عملکرد ضعیفی داشته و خوش شانس بودند که تنها با نتیجه 2-4 مقابل لسترسیتی شکست خوردند. اوله گونار سولسشر در پایان این دیدار مدعی شد حتما تصمیمات درستی نگرفته که دروازه تیمش چهار بار باز شده و این نتیجه رقم خورده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "ما اخیرا در فرم خوبی نبوده و در لیگ برتر امتیازات زیادی را از دست داده ایم و این چیزی است که باید به آن توجه بیشتری شود. ممکن است مجبور شویم تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کنیم. این من هستم که ترکیب تیم را انتخاب می کنم. هری مگوایر در بازی امشب واکنش خوبی نشان نداد و وقتی تاکتیک های من عمل نکند باید دستم را بالا بگیرم.

 

1654624

 

وقتی چهار بار دروازه ما باز شده حتما تصمیمات درستی نگرفته ام. وقتی به جریان بازی نگاه کنیم متوجه می شویم حتما خوب نبوده ایم که چهار بار دروازه تیم باز شده است. با چنین نمایشی لایق این نبودیم که رکورد 29 بازی بدون شکست یونایتد در دیدارهای خارج از خانه تداوم پیدا کند. نه هنگام مالکیت توپ و نه در زمان از دست دادن آن خوب نبودیم. یک تیم باید دوندگی داشته، تکل بزند و توپ های حریف را قطع کند، اما ما در هیچ یک از این موارد خوب ظاهر نشدیم.

 

من بازیکنان خوب زیادی مانند فرد و ادینسون کاوانی در تیم دارم که امروز امکان استفاده از آنها در بازی مقابل لسترسیتی نبود.  البته من بابت تیمی که امروز در اختیار داشتم بهانه نمی آورم، زیرا آنها بازیکنان درجه یکی هستند و ما نتوانستیم به اندازه کافی خلق موقعیت کنیم.

 

در تعطیلات بازی های ملی ما فرصت خوبی داشتیم تا بازی های قبلی را بررسی کرده و متوجه شویم چه چیزی در تیم اشتباه پیش می رود، اما باید به کل ترکیب و تعادل تیم نگاه کنیم و شاید چیزی باید به تیم اضافه شود."

دیدگاه‌ها