کد خبر : 1785963 | 24 مهر 1400 ساعت 20:33 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

اعتراف پل پوگبا؛ مدت‌هاست بد بازی می‌کنیم!

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد اعتراف کرد شرایط یونایتد مناسب نیست و این تیم مستحق شکست برابر لستر بوده است.

اعتراف پل پوگبا؛ مدت‌هاست بد بازی می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در خانه لسترسیتی نمایش ضعیفی ارائه داده و در نهایت در روز درخشان داوید دخیا، با نتیجه 2-4 در استادیوم کینگزپاور مغلوب این تیم شد. پل پوگبا، هافبک میانی یونایتد نیز که امروز عملکرد چندان خوبی در ترکیب ثابت شیاطین سرخ نداشت، ابراز امیدواری کرد این تیم خیلی زود راه حل مناسبی برای تغییر شرایط در ادامه فصل پیدا کند.

 

1654654

 

پل پوگبا گفت: "ما مستحق باخت در دیدار مقابل لسترسیتی بودیم. صادقانه بگویم ما مدت هاست که چنین سبک بازی هایی را ارائه می دهیم. ما در این مدت نتواستیم مشکل اصلی تیم را پیدا کنیم و در هر مسابقه گل های ساده و احمقانه ای دریافت می کنیم. ما باید در میدان بالغ تر عمل کرده، با تجربه باشیم و با غرور بیشتری در ترکیب منچستریونایتد حاضر شویم. ما باید تغییر کرده و راه حل جدید برای تغییر این شرایط پیدا کنیم.

 

این وظیفه همه ما اعضای باشگاه است. ما واقعا نمی دانیم راه حل چیست و همچنین مواردی رخ می دهد که ما آنها را درک نمی کنیم، اما باید خیلی سریع راه حل جدیدی برای تبدیل شدن به تیمی رقابت طلب در ادامه فصل پیدا کنیم. تیم باید ذهنیت و تاکتیک های مناسبی برای دیدارهای بعدی پیدا کند. ما باید به آن تاکتیک پایبند بوده و اینگونه بتوانیم مشکل منچستریونایتد در ادامه فصل را حل کنیم."

دیدگاه‌ها