کد خبر : 1785967 | 24 مهر 1400 ساعت 20:47 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: خوش شانسیم که برناردو را داریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از برناردو سیلوا، ستاره تکنیکی تیمش پرداخته است.

گواردیولا: خوش شانسیم که برناردو را داریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز با دو گل برناردو سیلوا و کوین دی بروین موفق به کسب پیروزی برابر برنلی شده و خود را به فاصله یک امتیازی لیورپول صدرنشین رساند. پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از این دیدار مدعی شد بازی های بعد از وقفه ملی همیشه دشوار بوده و برنل نیز تیمی باکیفیت است.

 

پپ گواردیولا گفت: "همیشه پس از استراحت بازی های ملی رسیدن به ریتم  همیشگی کمی سخت است و من می دانم که برنلی چقدر خوب است. برنلی امشب عالی بود و آنها بازیکنان خوب و باکیفیتی در اختیار دارند. ما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. پس از استراحت بازی های پیروز شده و به آینده نگاه می کنیم.

 

1654667

 

برناردو سیلوا در کنار رودری در شرایط فوق العاده خوبی قرار دارند و این دو بازیکن در چهار یا پنج بازی گذشته منچسترسیتی بسیار خوب ظاهر شده اند. برناردو سیلوا در حال حاضر در سطح همان فصل دومی بازی می کند که ما با کسب 98 امتیاز قهرمان لیگ برتر شدیم و او در آن مقطع فوق العاده درخشان بود.

 

برناردو این چند وقت بسیار آماده بوده و همیشه موقعیت های بیشتر مورد نیاز ترکیب را برای ما به ارمغان می آورد. برناردو سیلوا و فکر می کرد چون یک گل زده، باید یک گل دیگر هم برای هم تیمی خود بسازد. ما بسیار خوش شانس هستیم که بازیکنی مانند برناردو را در ترکیب داریم و او خریدی فوق العاده برای منچسترسیتی بود. تنها چیزی که من می خواهم خوشحالی اوست و این بازیکن سزاوار بهترین ها است."

دیدگاه‌ها