کد خبر : 1785978 | 24 مهر 1400 ساعت 21:57 | 15.2K بازدید | 4 دیدگاه

برنتفورد ۰-۱ چلسی؛ بازگشت به صدر با دیوار سنگالی

چلسی در یک بازی بسیار سخت موفق شد با تک گل بن چیلول و درخشش فوق العاده ادوارد مندی برنتفورد را شکست دهد.

برنتفورد ۰-۱ چلسی؛ بازگشت به صدر با دیوار سنگالی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب از سری مسابقات هفته هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان تیم شگفتی‌ساز برنت‌فورد بود که در پایان این دیدار با نتیجه 1-0 به سود شاگردان توماس توخل خاتمه یافت.

 

در همان لحظات ابتدایی بازی برنتفورد می توانست چلسی را غافلگیر کند اما ضربه بازیکن این تیم به تیر دروازه برخورد کرد تا آبی‌ها با یک شانس بزرگ روبرو شده باشند و دروازه شان بسته باقی بماند.

 

 

1654727

 

 

در دقیقه 22 چلسی توانست توسط روملو لوکاکو به گل اول دست پیدا کند اما ستاره بلژیکی این گل را در موقعیت آفساید به ثمر رساند و به همین خاطر داور آن را مردود اعلام کرد.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می شد چلسی توانست گل برتری را به ثمر برساند. روی یک ریباند ضربه تماشایی و مهار نشدنی بن چیلول به تور دروازه برنتفورد چسبید تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1654730

 

 

چلسی در نیمه دوم نیز چلسی شروع بهتری داشت و می توانست توسط روملو لوکاکو به گل دوم دست پیدا کند اما ضربه عجیب این بازیکن به بالای دروازه رفت تا آبی‌ها یک فرصت بزرگ گلزنی را از دست داده باشند.

 

در ادامه این برنتفورد بود که حملاتی را روی دروازه چلسی ترتیب داد و حتی می‌توانست روی یک موقعیت دروازه این تیم را باز کند و کار را به تساوی بکشاند اما واکنش فوق‌العاده ادوارد مندی مانع از این اتفاق شد.

 

 

1654726

 

 

در ادامه بازی نیز به برنتفورد چند واقعیت داشت تا کار را به تساوی بکشاند اما واکنش های ادوارد مندی و درخشش مدافعان چلسی مانع از به ثمر رسیدن گل تساوی برای این تیم شد تا بازی با همان یک گل به سود آبی‌ها خاتمه پیدا کند.

 

همچنین سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد که در دو مسابقه اخیر تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل امارات و کره جنوبی به‌صورت کامل نیمکت‌نشین بود، در دیدار امشب برابر چلسی از دقیقه 72 وارد زمین شد.

دیدگاه‌ها