کد خبر : 1785993 | 24 مهر 1400 ساعت 23:27 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: ۲۰ دقیقه آخر مثل یک بازی حذفی بود

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش در یک بازی بسیار دشوار به پیروزی رسیده است.

توخل: ۲۰ دقیقه آخر مثل یک بازی حذفی بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امروز در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر انگلیس مهمان برنتفورد سخت کوش بود و نهایتاً موفق شد در یک بازی دشوار حریف خود را با تک گل بن چیلول شکست دهد تا خیلی سریع صدر جدول را از منچسترسیتی پس گرفته باشد.

 

توماس توخل در پایان بازی گفت: "20 دقیقه آخر بازی مانند مسابقه حذفی بود. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند و ناگهان به نظر می رسید که ما بازیکنان کمتری در زمین داشتیم. با این حال فکر می‌کنم که ما تمرکز خوبی در دفاع کردن داشتیم و تا دقیقه 65، 70 بسیار راضی بودم.

در چنین لحظاتی اگر از تیاگو سیلوا یا آنتونی رودیگر برای آرامش تیم استفاده کنید بسیار مفید خواهد بود اما من نمی خواهم درباره بازیکنانی که در این بازی حضور نداشتند صحبت کنم. من به بچه هایی که بازی کردند اعتماد دارم و خیلی خوب کار کردند."

 

 

1654776

 

 

توخل درباره عملکرد فوق العاده ادوارد مندی نیز گفت: "او در تمام طول بازی بسیار قوی بود.  ما توانستیم در 65 دقیقه اول فشار را از او دور کنیم اما آنها با ضربات ایستگاهی خود خطرناک بودند بنابراین تهدیدی مداوم بودند."

 

تعویض روملو لوکاکو: "احساس کردم او کمی خسته است. 60 دقیقه فشرده و خوب را با حضور او تجربه کردیم و من نگران عملکرد او نیستم چرا که ما بیشتر در دفاع بودیم. این مشکل به نحوه بازی امروز ما برمی‌گشت و او اصلاً بازیکن خودخواهی نیست و دائماً به دنبال ورنر می گشت تا توپ را برایش ارسال کند. هنگامی هم که در موقعیت گلزنی قرار گرفت آفساید اعلام شد."

 

 

1654777

دیدگاه‌ها