کد خبر : 1785999 | 24 مهر 1400 ساعت 23:55 | 230.5K بازدید | 28 دیدگاه

الهلال قوی بود و به ما اجازه خودنمایی نداد

عذرخواهی گل‌محمدی از هواداران پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی از هواداران تیم پرسپولیس بابت شکست مقابل الهلال عذرخواهی کرد و گفت که مسئولیت این شکست را می‌پذیرد.

 عذرخواهی گل‌محمدی از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی در ابتدای صحبت هایش از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرد. او با اشاره به نمایش قدرتمند الهلال گفت که هر سه صحنه گل، این بازیکنان تیم او بودند که توپ را از دست دادند.

 

یحیی همچنین به ضعف مهاجمانش در زدن ضربات نهایی اشاره کرد و گفت که می‌توانستند پس از گل اول الهلال، نتیجه را به سود خود تغییر دهند.

 

او در بخش دیگری از صحبتهایش به سوال یکی از خبرنگاران سعودی نیز واکنش نشان داد. این خبرنگار اعتقاد داشت که تیم پرسپولیس نمایشی دفاعی داشته و یحیی از تمام ظرفیت هجومی تیمش استفاده نکرده که نظر سرمربی قرمزها با این خبرنگار متفاوت بود.

 

1654794

 

* از هواداران عذرخواهی می‌کنم

گل‌محمدی در ابتدا گفت: عرض سلام دارم به همه دوستان عزیز. از نتیجه‌ای که به وجود آمد خیلی ناراحت هستیم، قبل از بحثهای فنی از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنیم. مسئولیت این بازی و این نتیجه برعهده من است و اینجا از همه آنها عذرخواهی می‌کنم.

 

* بازی جلوی هواداران سخت بود

وی با اشاره به قدرت الهلال عنوان کرد: مقابل تیم خوبی بازی کردیم، گلهایی که خوردیم زمانی بود که خودمان توپ داشتیم و نتوانستیم از پرس حریف خارج شویم. الهلال زمانی که از حریف توپ می‌گیرد خیلی خطرناک است و این را به بچه‌ها گوشزد کرده بودیم. مقابل تیمی شایسته بازی داشتیم که کار سختی بود. مخصوصا جلوی هواداران این تیم.

 

* در تصمیم‌گیری‌ها مشکل داشتیم

یحییدر مورد وضعیت پرسپولیس و چالشهای تیمش اظهار داشت: مشکلات زیادی ما داریم و امیدواریم حل شود. نمی‌خواهیم اینجا راجع به مشکلات صحبت کنیم. از نتیجه به دست آمده ناراحتیم. می‌توانستیم روی یک هیچ گل بزنیم و بازی را به تعادل بکشیم اما از تک موقعیت ها هم استفاده نکردیم و روی تصمیم گیری اخر هم مشکل داشتیم.

 

* تعویض‌‌هایمان هجومی بودند

او در پاسخ به این سوال خبرنگار عربستانی که چرا تیمش در لاک دفاعی بود؟ گفت: فکر می‌کنم باتوجه به تغییراتمان هجومی شدیم. همه تعویضهای ما هجومی بودند و سعی کردیم بازی را از حریف بگیریم. اما فکر کنم حریف تیمی قدرتمند بود که در پرسینگ و دفاع تیمی به ما این اجازه را نداد. نتوانستیم فضا به دست بیاوریم تا پاس بدهیم و حریف را تحت فشار بگذاریم.

 

* حریف به صورت فشرده دفاع کرد

وی افزود: عملکردمان در نیمه دوم باتوجه به مشکلاتی که بود، می‌توانست بهتر باشد. همه تعویضهای موجود در فاز هجومی را انجام دادیم اما نتوانستیم فضاهایی که باید را به دست بیاوریم و در فشار حریف پاس بدهیم و موقعیت بسازیم. در این مسئله مشکل داشتیم و آنهم به خاطر دفاع فشرده حریف بود و در انتقال به حمله خطرناک بود. از لحاظ فوتبالی حریف قدرتمندی بود و این کار برایمان سخت بود.

 

* مشکلاتمان را باور نمی‌کنید

گل‌محمدی راجع به صعود دو تیم عربستانی به نیمه نهایی گفت: ما تغییرات زیادی داشتیم نسبت به پارسال. هر فصل مشکلاتی به مشکلات ما اضافه می‌شود. نمیخواهم در این باره زیاد صحبت کنم. شرایط تیم ما همیشه قبل و بعد از آسیا عجیب و باورنکردنی است. شاید اگر توضیح بدهم شما هم باور نکنید! در هر صورت فکر کنم تیمهای عربی باتوجه به بحث خرید ستاره انجام می‌دهند، خیلی از این بحث از تیمهای ایرانی بالاتر هستند. از آن طرف در ایران شرایطی برای تیم ما به وجود آمده که نمی‌توانیم حتی بازیکن خارجی بخریم و این بحث ها اذیت کننده هستند. نمی‌خواهم توجیه کنم اما از نظر امکانات و شرایط، بحث نابرابری بین ما و سایر تیمها وجود دارد.

دیدگاه‌ها