کد خبر : 1786006 | 25 مهر 1400 ساعت 00:23 | 26.3K بازدید | 18 دیدگاه

بافاتیمبی گومیس؛ قاتل قرمز و آبی و همه! (عکس)

گومیس در دیدار با پرسپولیس نیز درخشید تا برای پنجمین بازی متوالی گلزنی کرده باشد.

بافاتیمبی گومیس؛ قاتل قرمز و آبی و همه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم فرانسوی تیم الهلال پس از اینکه در بازی با الحزم یک پنالتی از دست داد، در بازی با پرسپولیس عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت و در نیمه دوم با جایگیری درست دو گل را در دقایق 50 و 70 به ثمر رساند تا یک تنه حذف سرخپوشان پایتخت را رقم بزند.

 

نکته جالب شباهت دو گلی است که گومیس در دیدار با پرسپولیس زد؛ در هر دو گل ارسال توپ از سمت راست و عبور از دفاع و دروازه‌بان قرمزها سبب شد تا مهاجم الهلال با دروازه خالی مواجه شود و با یک ضربه ساده دروازه را باز کند. او شش دقیقه بعد از گلش تعویض شد و شاید اگر تا پایان در زمین بود می‌توانست هت تریک کند.

 

1654811

 

گومیس در این بازی دو شوت دیگر هم زد اما آنچه او را مهاجمی متمایز در فوتبال آسیا می‌کند، آمار دوئلهای اوست که در هیچ یک بازنده نشد یا به عبارت بهتر عناصر دفاعی پرسپولیس هیچ تقابلی را از او نبردند. در یک صحنه گومیس با آمادگی بدنی اش به زیبایی توپ را از سعید آقایی گرفت و باوجود فشار در محوطه جریمه قرمزها، توپ را لو نداد.

 

این پنجمین بازی متوالی بافاتیمبی گومیس بود که با گلزنی اش همراه شد؛ از دیدار با استقلال که او با ضربه چیپ موفق به گلزنی شد تا دبل برابر پرسپولیس، الحزم، الشباب و الاتفاق هم قربانی این بازیکن گلزن شدند.

 

1654814

دیدگاه‌ها