کد خبر : 1786050 | 25 مهر 1400 ساعت 11:36 | 19.7K بازدید | 17 دیدگاه

نویل:

صلاح دوست دارد به رئال، بارسلونا یا PSG برود

گری نویل، بازیکن سابق منچستریونایتد، معتقد است که محمد صلاح تصمیم ندارد مدت زیادی در لیورپول بماند.

صلاح دوست دارد به رئال، بارسلونا یا PSG برود

به گزارش "ورزش سه"، صلاح در هفته‌های اخیر عملکرد درخشانی را در ترکیب لیورپول به نمایش گذاشته، گل‌های تماشایی و انفرادی را به ثمر رسانده و همین موضوع توجه بسیاری از هواداران و کارشناسان را به خود جلب کرده است.

گفته می‌شود لیورپول در تدارک ارائه پیشنهادی برای قراردادی جدید به این بازیکن 28 ساله است اما مذاکرات بین او و باشگاه هنوز به نتیجه نرسیده و نویل اعتقاد دارد که باشگاه‌های بزرگ اروپایی به زودی پیشنهادهایی را برای جذب او ارائه خواهند کرد.

این مفسر اسکای اسپورت شب گذشته در این باره گفت:« من فکر نمی‌کنم که صلاح تا آخر زندگی حرفه‌ای خود در لیورپول بماند. این دیدگاه شخصی من است اما ممکن است اشتباه باشد. لیگ برتر در صورت جدایی او ضعیف‌تر می‌شود. من فکر می‌کنم که باید به افرادی مثل کریستیانو رونالدو، دیوید بکام و کیلیان امباپه نگاه کرد چون همه چیز مربوط به پول نیست.»

 

1654607

 

او در ادامه اضافه کرد:« فکر می‌کنم صلاح تجربه کافی برای حضور در رئال مادرید را دارد. می‌دانم که شرایط فعلی در رئال و بارسلونا چندان خوب نیست اما صلاح شبیه به کسانی است که به اسم آنها اشاره کردم. فکر می‌کنم او باید چنین چیزی را در پایان زندگی حرفه‌ای خود در رزومه‌اش داشته باشد. من فکر می‌کنم او کاری باورنکردنی در لیورپول انجام داده است. من همیشه حس می‌کنم که او دوست دارد به پاری سن ژرمن، رئال مادرید یا بارسلونا برود و در نهایت این کار را عملی خواهد کرد.»

پل اسکولز، هافبک سابق یونایتد، نیز در این برنامه حضور داشت اما با نظر نویل مخالف بود. او گفت:« بارسلونا و رئال مادرید در حال حاضر شرایط خوبی مانند دو یا سه سال گذشته ندارند. اگر او می‌خواهد بهترین بازیکن دنیا باشد باید در لیورپول و انگلیس بماند.»

دیدگاه‌ها