کد خبر : 1786067 | 25 مهر 1400 ساعت 13:03 | 19.9K بازدید | 4 دیدگاه

جشن هالند با هواداری که وارد زمین شد (عکس)

ارلینگ هالند، ستاره بروسیا دورتموند، در بازی شب گذشته برابر ماینتس برخورد بسیار خوبی با هواداری که وارد زمین شد داشت.

جشن هالند با هواداری که وارد زمین شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بروسیا دورتموند و ماینتس شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته هشتم بوندسلیگا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 1-3 شاگردان مارکو روزه به پایان رسید.

ارلینگ هالند که به دلیل مصدومیت مدتی از میادین دور بود، موفق شد پس از وقفه دیدارهای ملی خود را به آمادگی کامل رسانده  و از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود. او در این بازی نیز مانند اکثر دیدارهای این فصل عملکردی خیره‌کننده به نمایش گذاشت.

این ملی‌پوش نروژی موفق شد در دقیقه 54 و از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر برساند و پس از این که بازی در دقایق پایانی 1-2 شده بود و دورتموندی‌ها نگران از دست دادن سه امتیاز این بازی خانگی بودند، در وقت‌های تلف شده نیز گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا کار را تمام کرده باشد.

 

1654907

 

اما لحظه جالب و به یاد ماندنی هالند در این بازی، لحظه‌ای بود که یکی از هواداران دورتموند با عبور از ماموران امنیتی وارد زمین شد و به سوی این بازیکن رفت تا او را در آغوش گرفته و عکسی به یادگار با او بگیرد.

 

1654908

 

1654909

 

هالند با خوشرویی از این هوادار استقبال کرده و نه تنها با او عکس گرفت، بلکه شادی پس از پیروزی را نیز با او به اشتراک گذاشت و پیراهنش را نیز از تن درآورده و به او اهدا کرد. اتفاقی که باعث شد بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به تحسین روحیه و برخورد این بازیکن جوان بپردازند.

دورتموند با کسب سه امتیاز این بازی موفق شد جمع امتیازاتش از 8 بازی را به عدد 18 برساند و با یک بازی بیشتر از بایرن مونیخ و بایرلورکوزن به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها