کد خبر : 1786083 | 25 مهر 1400 ساعت 15:19 | 12.6K بازدید | 1 دیدگاه

سادیو مانه:

خیلی خوشحالم؛ رویایم زدن 100 گل در لیگ برتر بود

سادیو مانه دیروز تعداد گل‌هایش در لیگ برتر انگلیس را به عدد 100 رساند.

خیلی خوشحالم؛ رویایم زدن 100 گل در لیگ برتر بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لیورپول در اولین بازی از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس در خانه واتفورد به میدان رفت و 0-5 برنده شد. روبرتو فیرمینو سه گل زد و سادیو مانه و محمد صلاح نیز گل های دیگر را به ثمر رساندند.

 

 

1654481

 

 

سادیو مانه سنگالی با گلی که در دقیقه 9 به ثمر رساند، مجموع گل‌های زده خود در لیگ برتر انگلیس را با پیراهن تیم‌های ساوتهمپتون و لیورپول به عدد 100 رساند. او حالا پس از دیدیه دروگبای ساحل عاجی و محمد صلاح مصری، سومین بازیکن آفریقایی است که به رکورد 100 گل‌زده در لیگ برتر می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که سانه هیچ‌یک از این گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرسانده است که همین ارزش کار او را دوچندان می‌کند.

 

 

1654954

 

 

مانه در پایان بازی و در واکنش به 100 گله شدن در لیگ برتر گفت:« صادقانه بگویم وقتی به لیگ برتر آمدم، رویایم این بود تا آنجا که می توانم گلزنی کنم و به قهرمانی های مختلف برسم. به همین خاطر خیلی خوشحالم و افتخار می کنم که توانسته ام 100 گل بزنم. امیدوارم گل های بیشتری در راه باشد و در کنارش به قهرمانی های بیشتری برسیم.»

 

 

1654502

 

 

محمد صلاح هم دیروز یک گل زیبای دیگر به ثمر رساند تا همچون بازی با سیتی هواداران را با یک سوپرگل سورپرایز کند.

مانه در مورد درخشش صلاح نیز گفت:« فکر می کنم گل صلاح در بازی واتفورد بهتر از سیتی بود اما گل های زیبای او برای ما عجیب نیست زیرا می دانیم او چه کیفیتی دارد. او یکی از بهترین بازیکنان دنیاست و در بازی با واتفورد هم این موضوع را نشان داد. بابی فیرمینو هم نشان داد به طور قطع یکی از بهترین های دنیا است. برای هر دوی آنها خوشحال هستم. به خصوص هت تریک بابی. او با وجود مصدومیت دوران آسانی را سپری نمی کرد اما حالا برگشته و برای او خوشحال هستم. امیدوارم تا پایان فصل گل های بیشتری برای ما بزند.»

دیدگاه‌ها