کد خبر : 1786143 | 25 مهر 1400 ساعت 18:32 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

خریدهای تراکتور به هفته اول می رسند؟

در آستانه شروع لیگ بیست و یکم یک سوال بزرگ ذهن هواداران تیم تراکتور را درگیر کرده است.

خریدهای تراکتور به هفته اول می رسند؟

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر فوتبال ایران فصل جدید خود را از روز سه شنبه شروع خواهد کرد. تیم تراکتور که پس از سقوط ماشین سازی، تک نماینده فوتبال آذربایجان در لیگ برتر به حساب می آید روز چهارشنبه در چارچوب هفته اول لیگ بیست و یکم در تبریز به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

 

تراکتور بعد از پایان لیگ بیستم تعداد زیادی از مهره های شاخص خود را از دست داد و با توجه به دوران عجیبی که پشت سر گذاشت، با حداقل هزینه ممکن جایگزین هایی را جذب کرد که البته هنوز قراردادشان را به صورت رسمی ثبت نکرده است.

 

فیروز کریمی روز چهارشنبه کار سختی مقابل گل گهر خواهد داشت؛ تیمی که یکی از موفق ترین های نقل و انتقالات تابستانی بود و دو بازیکن فصل گذشته تراکتور (تیکدری و خانزاده) را هم در ترکیب خود خواهد داشت. برای رویارویی با این حریف قدر، سرمربی تراکتور هنوز نمی داند که آیا می تواند از مهره های جدیدش استفاده کند یا خیر و این یک نگرانی بزرگ برای او هواداران تیم تبریزی است.

 

باشگاه تراکتور هفته گذشته در رسانه رسمی خود خبر از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی داد اما یک روز بعد فیروز کریمی طی گفت و گویی اعلام کرد که پنجره هنوز باز نشده است. بعد از این ادعای کریمی هیچ اظهار نظر رسمی دیگری در خصوص وضعیت نقل و انتقالاتی تراکتور انجام نشده و در فاصله دو روز تا شروع بازی های لیگ برتر هنوز معلوم نیست که خریدهای جدید تیم تبریزی به بازی هفته اول برسند یا خیر؟

 


این در حالی است که هوشنگ نصیرزاده روز گذشته اعلام کرد، بدهی های مربوط به زنوزی در باشگاه ماشین سازی پرداخت شده و برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی سبز پوشان تبریزی مالک جدید باشگاه باید بدهی هایی که متعهد به پرداخت آنها شده را بپردازد.

دیدگاه‌ها