کد خبر : 1786168 | 25 مهر 1400 ساعت 20:05 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک/ خوشه طلایی ساوه ١ ویستاتوربین تهران ٠

پنالتی‌های سوخته علیه جاه‌طلبی ویستاتوربین

تیم تازه‌وارد ویستاتوربین در اولین گام حضور در لیگ آزادگان در شرایطی مقابل خوشه طلایی در ساوه شکست خورد که مدعی نادیده گرفته شدن دو پنالتی از سوی داور در این بازی بودند.

پنالتی‌های سوخته علیه جاه‌طلبی ویستاتوربین

به گزارش "ورزش سه"، خوشه طلایی ساوه با هدایت داوود مهابادی در خانه در شرایطی مقابل ویستاتوربین به برتری دست یافت که حریف اعتراض زیادی نسبت به عملکرد داوری در این بازی داشت.

 

خوشه طلایی در نیمه اول بازی برتری نسبت به حریف تازه‌وارد خود به جا گذاشت و توانست در اواسط نیمه اول با غافلگیری خط دفاعی ویستاتوربین و ضربه تمام کننده  محمد سرفراز به گل دست یابد.

 

ویستاتوربین اما در نیمه دوم چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت و بارها روی دروازه حریف صاحب موقعیت شد که فرصت‌سوزی مانع از دستیابی آنها به گل تساوی شد.

 

تیم تهرانی در این بازی مدعی بود که دو موقعیت آنها با خطای مشکوک به پنالتی از سوی داور نادیده گرفته شده و اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد حسین زیاری داشتند. در نهایت اما حملات ویستاتوربین برای دستیابی به گل تساوی در شرایطی که حریف نیز برای محافظت از تک گل خود عقب نشسته بود، بی نتیجه ماند و خوشه طلایی بود که توانست اولین برد فصل را دشت کند.

 

خوشه طلایی هفته آینده به مصاف شهرداری آستارا خواهد رفت و ویستاتوربین نیز در تهران از استقلال ملاثانی میزبانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها