کد خبر : 1786170 | 25 مهر 1400 ساعت 20:05 | 47.8K بازدید | 3 دیدگاه

لحظات پراسترس در سنت جیمز پارک

تکرار کابوس اریکسن؛ حمله قلبی به یک هوادار! (عکس)

حمله قلبی یکی از تماشاگران در استادیوم سنت جیمزز پارک باعث توقف دیدار نیوکاسل و تاتنهام شد.

تکرار کابوس اریکسن؛ حمله قلبی به یک هوادار! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همین چند ماه پیش بود که کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی در جریان رقابت های یورو 2020 دچار حمله قلبی شده و لحظات تاثر برانگیزی را برای هواداران فوتبال رقم زد، اما امروز نیز این اتفاق برای یک تماشاگر تکرار شد.

 

دیدار تیم‌های نیوکاسل و تاتنهام در اواخر نیمه اول و دقیقه ۴۱ به علت حمله قلبی یکی از تماشاگران در جایگاه شرقی استادیوم سنت جیمزز پارک متوقف شد و هواداران با سر و صدای خود به حاضران در میدان نشان دادند روی سکوها اتفاقی رخ داده است. 

 

در همان لحظات بود که این حادثه توسط سرخی رگیلون، مدافع اسپانیایی تاتنهام به اطلاع آندره مارینر، داور این دیدار رسید. در ادامه داور و اریک دایر با نشان دادن علامت هایی مبنی بر مشکلات ضربان قلب، به کادر پزشکی کنار زمین اطلاع دادند شرایط این هوادار اورژانسی بوده و نیاز به تجهیزات احیای قلب و دستگاه دفیبریلاتور برای نجات جان او وجود دارد.

 

در ادامه یکی از کادر پزشکی با استفاده از همین دستگاه شروع به درمان این هوادار کرد. آندره مارینر نیز بازیکنان را به سمت خود فرا خوانده و از آنها خواست از محل حادثه دوری کنند. در ادامه و بعد از لحظاتی داور برای نیمه اول این دیدار هفت دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد، اما تصمیم او عوض شده و بازیکنان دو تیم خیلی سریع راهی رختکن شدند.

 

البته تصمیمی مبنی بر تعویق مسابقه وجود ندارد و بازیکنان تاتنهام و نیوکاسل همین حالا برای برگزاری نیمه دوم وارد زمین چمن استادیوم سنت جیمزز پارک شدند. اما قبل از شروع بازی در نیمه دوم سه دقیقه به بازیکنان فرصت داده شده تا خود را گرم کنند. بعد از گذشت دقایقی نیمه دوم آغاز شده و بازیکنان دو تیم نیوکاسل و تاتنهام به ادامه جریان مسابقه پرداختند.

 

1655088

 

1655090

 

1655089

 

 

 

1655131

همچنین سرخیو رگیلون بعد از پایان بازی توییت جالبی را به اشتراک گذاشت و نوشت: "فوتبال مهم ترین چیز نیست، زود خوب شو."

دیدگاه‌ها