کد خبر : 1786211 | 26 مهر 1400 ساعت 00:12 | 14.9K بازدید | 10 دیدگاه

یوونتوس ۱-۰ رم؛ اورساتو و VAR کابوس مورینیو

یوونتوس در یک دیدار جذاب موفق شد با تک گل مویزه کین رم را شکست دهد.

یوونتوس ۱-۰ رم؛ اورساتو و VAR کابوس مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته هشتم رقابت های سری‌آ در ورزشگاه آلیانز میزبان رم بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

رم شروع بهتری داشت و می‌توانست در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه سر جانلوکا مانچینی با واکنش فوق العاده وویچک شزنی به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 16 یوونتوس توانست گل برتری را به ثمر برساند. ارسال ماتیا دی شیلیو به روی دروازه بعد از سایش به سر رودریگو بنتاتکور به مویزه کین رسید و این بازیکن با یک ضربه سر تماشایی دروازه رم باز کرد تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1655170

 

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد رم به یک ضربه پنالتی دست یافت. حرکت انفرادی تامی آبراهام باعث شد توپ به هنریک میخیتاریان برسد. با این حال ستاره ارمنی در محوطه جریمه با خطای وویچک شزنی روی زمین افتاد و داور بعد از یک کش و قوس و بازبینی صحنه در اتاق VAR نقطه پنالتی را نشان داد.

 

در ابتدا به نظر می‌رسید که تامی آبراهام ضربه پنالتی را خواهد زد اما نهایتاً جردن ورتوت پشت توپ ایستاد اما ضربه نه چندان خوب او توسط وویچک شزنی مهار شد تا دروازه بان لهستانی در نقش ناجی یوونتوس ظاهر شده باشد و تیم مکس آلگری با پیروزی راهی رختکن شود.

 

 

1655172

 

 

در ابتدای نیمه دوم یوونتوس می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند اما ضربه برگردان فوق العاده فدریکو برناردسکی با واکنش خوب روی پاتریسیو همراه شد، همچنین در توپ برگشتی نیز مویزه کین نتوانست گلزنی کند.

 

در ادامه باز هم یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه رم رخ داد؛ جایی که به نظر می رسید جورجو کیه لینی روی لورنزو پلگرینی مرتکب خطا شده است اما نه داور و نه بعد از آن VAR خطایی تشخیص ندادند.

 

در دقیقه 73 رم می‌توانست روی حرکت انفرادی و فوق‌العاده ماتیاس وینیا به گل تساوی دست پیدا کند اما ضربه آخر این بازیکن با اختلاف نسبتاً کمی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

 

1655174

 

 

در دقیقه  84 بازهم رم تا آستانه باز کردن دروازه یوونتوس پیش رفت اما ضربه کریستانته در بین راه توسط لئوناردو بونوچی منحرف شد و با اختلاف کم به کرنر رفت.

 

در ادامه بازی هم شاگردان ژوزه مورینیو تلاش کردند که کار را به تساوی بکشانند اما در این امر را ناکام بودند تا این دیدار با همان یک گل به سود یوونتوس خاتمه پیدا کند.

دیدگاه‌ها