کد خبر : 1786221 | 26 مهر 1400 ساعت 00:52 | 40.8K بازدید | 3 دیدگاه

بایگانی رسمی شماره 7 به یاد امپراتور؛  

پیراهن فصل جدید نساجی رونمایی شد (عکس)

طی مراسمی از پیراهن تیم نساجی مازندران در فصل جدید لیگ برتر، در ساری، رونمایی شد.

به گزارش ورزش سه، در آستانه شروع رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه نساجی طی مراسمی از پیراهن فصل جدید خود رونمایی کرد.

 

در ابتدای مراسم بعد از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، مدیرعامل نساجی از کادر فنی و مالک تیم برای نمایش خوبشان در فصل گذشته، تشکر و قدردانی کرد. ایزد سیف‌الله پور در ادامه با مخاطب قرار دادن رئیس جمهور و وزیر ورزش، به عملکرد ورزشی و قهرمانی مازندران در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره و تقاضا کرد تا مسئولان، توجه ویژه‌ای به این استان محروم با توجه به دست آوردهایش، داشته باشند. 

 

 

 

 

 

سیف‌الله پور در ادامه با اشاره به خصوصی بودن باشگاه نساجی، از عدم حمایت مسئولان از این تیم گلایه کرد و با اشاره به کمبود امکانات اولیه فوتبال در مازندران و همچنین پیشروی کند پروژه وطنی، خواستار حرکتی فوری، با اثری قابل لمس در این زمینه‌ها شد.

 

برای رونمایی از پیراهن فصل جدید نساجی مازندران، مشاور عالی باشگاه و پدر معنوی نساجی، رحیم دست‌نشان به روی سن رفته و در بخشی از صحبت های خود به تمجید از سبک بازی زیبای تیم ساکت الهامی پرداخت.

 

 

 

 

 

اتفاق ویژه این مراسم هم تشویق ایستاده و ممتد تمام حضار، به احترام نادر دست نشان بود. ستاره و سرمربی سابق نساجی، فروردین ماه امسال به دلیل بیماری کرونا از دنیا رفت. همچنین امشب شماره هفت باشگاه نساجی برای همیشه به یاد این ستاره محبوب بایگانی شد.

 

برای بخش اصلی مراسم رونمایی پیراهن، یعنی عکس یادگاری اعضای تیم با لباس جدید، اعضای مدیریتی باشگاه ابتدا از چند پیشکسوت نساجی، تقدیر کردند. سپس بنا به درخواست ساکت الهامی، مراسم عکس یادگاری، از اعضای تدارکات باشگاه آغاز شد و به ترتیب از خط دروازه به هافبک و حمله پیش رفت و در نهایت با ثبت تصویر اعضای کادر فنی با لباس این فصل، به اتمام رسید.

 

گفتنی است که نساجی مازندران در اولین مسابقه فصل، در روز سه‌شنبه با تیم تازه لیگ برتری شده فجر سپاسی دیدار می‌کند.

 

 

 

 

 

 

عکس ها از معین نادری

دیدگاه‌ها