کد خبر : 1786279 | 26 مهر 1400 ساعت 12:53 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

رشیدی: از چهارمین بازی خانگی در خانه میزبانی می‌کنیم؛

آخرین وضعیت چمن ورزشگاه تختی بندر انزلی

قائم مقام باشگاه ملوان بندرانزلی توضیحاتی در مورد شرایط چمن زمین ورزشگاه تختی ارائه کرده است.

آخرین وضعیت چمن ورزشگاه تختی بندر انزلی

به گزارش "ورزش سه"، رامبد رشیدی راد قائم مقام مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی درخصوص محرومیت تیم ملوان از پتانسیل میزبانی در انزلی به دلیل آماده نبودن چمن استادیوم تختی انزلی گفت: زمین چمن ما در سالهای اخیر به علت عدم رسیدگی کافی از کیفیت مناسبی برخوردار نبود و همین امر مورد اعتراض تمامی مربیان‌مان بوده است. خوشبختانه با همت آقای مهندس پوررشید و با هماهنگی که میان ایشان و آقای نوری با آقای زارع انجام شد تصمیم گرفته شد با پذیرش از دست رفتن میزبانی دو مسابقه در انزلی، تا پایان فصل و حتی سال‌های آینده خیال‌مان بابت کیفیت چمن راحت باشد.


او ادامه داد: به همین دلیل از پیمانکار شناخته شده و مجربی که در دوران منطقه آزاد هم مسوولیت بهسازی چمن را بر عهده داشت خواستیم کار را در دست بگیرد. البته به علت بارندگی های اوایل مهرماه کمی از برنامه اعلامی ایشان عقب‌تر هستیم. با این وجود امیدوارم از چهارمین مسابقه خانگی مان بتوانیم در انزلی میزبان حریفان باشیم. این نکته را هم اضافه کنم که ملوان در سالهای اخیر در اکثر مسابقات برگزار شده در رشت نتایج خوبی کسب کرده و بابت کسب امتیازات این سه بازی خانگی در رشت نگرانی خاصی نداریم.


قائم مقام ملوان در مورد متضرر شدن تیمهای پر تماشاگر از حضور هواداران شان در ورزشگاه ها گفت: در دو فصل اخیر به واسطه شیوع کرونا نتوانستیم از یکی از نقاط قوت همیشگی مان یعنی حضور هواداران بر روی سکوها بهره ببریم. بنابراین ما هم امیدواریم  با بهبود وضعیت سلامتی در کشور و همچنین تکمیل سکوهای جدید استادیوم مان که به همت مسؤولان شهرستان در حال انجام است بتوانیم به زودی دم گرم هواداران در حمایت از تیم محبوبشان را احساس کنیم.

دیدگاه‌ها