کد خبر : 1786286 | 26 مهر 1400 ساعت 13:06 | 29.6K بازدید | 3 دیدگاه

راز پیکفورد فاش شد: تقلب روی بطری آب (عکس)

تصاویر تلویزیونی استراتژی جوردن پیکفورد، دروازه‌بان اورتون، برای مهار ضربات پنالتی را فاش کردند.

راز پیکفورد فاش شد: تقلب روی بطری آب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکفورد توانایی‌های زیادی دارد اما در این میان به مهار ضربات پنالتی مشهورد است و این توانایی را در سال‌های اخیر در ترکیب تیم ملی انگلیس نیز به نمایش گذاشته است.

این دروازه‌بان پیش از این در تابستان سال 2018 در رقابت‌های جام جهانی موفق شد پنالتی کلیدی را در دیدار برابر کلمبیا مهار کند و این تابستان نیز دو پنالتی را در دیدار فینال برابر ایتالیا مهار کرد، هرچند این درخشش کافی نبود و سه شیرها در نهایت بازی را به تیم روبرتو مانچینی واگذار کردند.

اما دوربین‌ها تصاویر جالبی را از دیدار اورتون برابر وستهام که روز گذشته در لیگ برتر برگزار شد ضبط کردند. به نظر می‌رسد که راز پیکفورد روی بطری آبی است که او با خودش به درون دروازه می‌برد. روی این بطری عکسی چسبانده شده که نشان می‌دهد بازیکنانی که احتمال دارد پشت ضربه پنالتی قرار بگیرند، ضربات آخرشان را به چه سمتی زده‌اند.

 

1655356

 

در تصویر منتشر شده ضربات آخر نوبل، آنتونیو و رایس، سه گزینه اول وستهام برای قرار گرفتن پشت ضربه پنالتی، چسبانده شده و تعداد ضرباتی که به گل رسیده یا خراب شده‌اند نیز دیده می‌شود. اگر ضربه پنالتی به سود حریف اعلام می‌شد، پیکفورد می‌توانست نگاهی به بطری آبش انداخته و شانس بیشتری برای مهار این ضربه داشته باشد.

با این حال بازی روز گذشته با نتیجه 0-1 به سود وستهام به پایان رسید و ضربه پنالتی نیز در این دیدار اعلام نشد تا این تصاویر به کار پیکفورد نیاید. اورتون با این شکست هم امتیاز با وستهام اما با تفاضل گل کمتر در رده هشتم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها