کد خبر : 1786469 | 27 مهر 1400 ساعت 13:07 | 42.2K بازدید | 4 دیدگاه

جنجال حضور رونالدینیو در دیدار امشب PSG و لایپزیش

رونالدینیو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، به عنوان مهمان ویژه تماشاگر دیدار امشب پاری سن ژرمن و لایپزیش خواهد بود.

جنجال حضور رونالدینیو در دیدار امشب PSG و لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پاری سن ژرمن و لایپزیش امشب دیدار حساسی را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار خواهند کرد و رونالدینیو برای تماشای این بازی در ورزشگاه پارک  دو پرنس حاضر می‌شد.

اما روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که حضور رونالدو در این بازی به این معناست که این بازیکن سابق بارسا همچنان به جنجال‌آفرینی‌هایش ادامه می‌دهد. دلیل ادعای این روزنامه این است که رونالدینیو در واقع سفیر بارساست و از این باشگاه حقوق می‌گیرد و حضورش در دیدار پاری سن ژرمن با توجه به تنش‌های اخیر بین دو تیم عجیب خواهد بود.

پیش از این نیز به این نکته اشاره شده بود که رونالدینیو پس از جدایی لیونل مسی از باشگاهی که تمام طول دوران زندگی حرفه‌ای خود را در  آن گذرانده بود، به او بابت پیوستنش به پاری سن ژرمن تبریک گفته بود.

 

1655650

 

او در آن با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:« بازی برای این دو باشگاه بسیار لذتبخش است و حالا می‌بینم که دوست من هم پیراهن این تیم را به تن می‌کند، این یعنی لحظات لذت بخش بسیاری در پیش است.»

او همچنین به جذب سرخیو راموس توسط پی اس جی هم اشاره کرده و مدعی شده بود که می‌تواند بوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را از پاریس حس کند. این اظهارات نیز جنجال‌های بسیاری را در بارسلونا به پا کرده بود.

تنش‌های بسیاری در سال‌های اخیر بین دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن وجود داشته که آغاز آن با پرداخت حق فسخ نیمار در سال 2017 و انتقال این بازیکن به پایتخت فرانسه همراه بود. جذب لیونل مسی در تابستان امسال نیز به این تنش‌ها بیش از پیش دامن زد.

دیدگاه‌ها