کد خبر : 1786710 | 28 مهر 1400 ساعت 12:24 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

شروع لیگ و گلزنان استقلال

پوکر نیکبخت واحدی، وریا هت‌تریک می‌کند؟

علیرضا نیکبخت واحدی در 4 دوره متوالی لیگ برتر نخستین گل فصل استقلال را به ثمر رسانده و در این زمینه رکورددار است.

پوکر نیکبخت واحدی، وریا هت‌تریک می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، لیگ بیست و یکم از امروز برای استقلال استارت می خورد. شاگردان فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی میزبان هوادار تازه لیگ برتری شده هستند. آبی پوشان قصد دارند برای جلوگیری از تکرار اتفاقات فصول قبل، لیگ را با قدرت آغاز کرده و امتیازات بازی های خانگی را به راحتی از دست ندهند.

 

امروز بازیکنان و عناصر تهاجمی متفاوتی در ترکیب و روی نیمکت آبی ها خواهند بود و باید دید کدامیک از آنها موفق خواهند شد نخستین گل استقلال در فصل جدید را به ثمر برسانند. همواره زدن اولین گل فصل برای تیم های بزرگ پایتخت، حس خاصی دارد و نام زننده گل در تاریخ ثبت می شود. 

 

بازیکنانی نظیر امین قاسمی نژاد، ارسلان مطهری، امیرحسین حسین زاده، آرمان رمضانی، وریا غفوری و حتی مدافعین این تیم و بازیکنان خط میانی نیز در اندیشه باز کردن دروازه هوادار هستند و باید دید آیا استقلال امروز موفق به باز کردن دروازه حریف خود می شود یا خیر و در صورت مثبت بودن این سوال، نام زننده گل چه کسی خواهد بود. به همین بهانه، بد نیست نگاهی بیندازیم به زنندگان نخستین گل های استقلال در هر دوره از رقابت های لیگ برتر.

 

اولین دوره: علی موسوی
این فصل، نخستین دوره لیگ برتر فوتبال ایران و آغاز حرکت به سوی حرفه‌ای شدن در ایران نیز بود. استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ آزادگان با هدایت مرحوم «منصور پورحیدری» وارد رقابت‌ها شد. آبی ها در گام اول مقابل شیرازی ها با تساوی یک – یک متوقف شدند که علی موسوی زننده این گل بود.

 

1656050

 

دومین دوره: علیرضا واحدی نیکبخت
استقلال در هفته اول با نتیجه سه بر یک از سد پاس تهران گذاشت. علیرضا واحدی نیکبخت گل نخست را به ثمر رساند و علی سامره و فراز فاطمی دیگر زنندگان گل های استقلال بودند. رسول خطیبی نیز تک گل پاس را به ثمر رساند.

 

سومین دوره: علیرضا واحدی نیکبخت
باز هم استقلال و پاس در هفته اول با هم روبرو شدند که دو تیم به تساوی 2 – 2 رضایت دادند. نیکبخت باز هم برای استقلال گل زد. یدالله اکبری برای آبی پوشان و محسن بیاتی نیا در کنار جواد نکونام برای پاس تهران گلزنی کردند.

 

1656048

 

چهارمین دوره: علیرضا واحدی نیکبخت
استقلال در تهران برابر استقلال اهواز با تساوی یک – یک متوقف شد که نیکبخت باز هم برای تیمش گل زد.

 

پنجمین دوره: علیرضا واحدی نیکبخت
گلزنی های ستاره استقلال در هفته های ابتدایی تمامی نداشت. نیکبخت باز هم گل اول استقلال را در فصل جدید به ثمر رساند. آبی ها 4 بر یک و با گل های عنایتی (2بار) و سیاوش اکبرپور برنده از زمین خارج شدند.

 

ششمین دوره: محمد نوازی
محمد نوازی از روی نقطه پنالتی اولین گل فصل را در جریان پیروزی 2 بر یک برابر ذوب آهن به ثمر رساند.

 

هفتمین دوره: امیرحسین صادقی
استقلال 3 بر 2 استقلال اهواز را در هفته اول شکست داد. برهانی و منیعی دیگر زنندگان گل های آبی پوشان بودند.

 

هشتمین دوره: مجتبی جباری
استقلال فصل را با پیروزی 2 بر صفر برابر ابومسلم آغاز کرد. جباری و امیرآبادی در این بازی گل زدند.

 

1656051

 

نهمین دوره: امید روانخواه
امیر قلعه نویی در تابستان راهی سپاهان شده بود و در اولین دیدار با یک گل به استقلال صمد مرفاوی باخت. روانخواه تک گل بازی را به ثمر رساند.

 

دهمین دوره: آرش برهانی
استقلال در تبریز 3 بر 2 شهرداری را برد. آرش برهانی یک بار و میلاد میداوودی 2 بار گل زدند.

 

یازدهمین دوره: آرش برهانی
برهانی در دقایق پایانی دیدار با سپاهان در فولادشهر، با ضربه ای سر گل تساوی تیم مظلومی را به ثمر رساند.

 

1656058

 

دوازدهمین دوره: فابیو جانواریو
استقلال در آزادی با یک گل تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم هرمزگان را برد. جانواریو با شوتی از پشت محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کرد.

 

سیزدهمین دوره: آرش برهانی
استقلال در تبریز با گل دیرهنگام فرهاد مجیدی 2 بر یک گسترش را برد. آرش برهانی در آن دیدار اولین گل فصل را برای آبی ها به ثمر رساند.

 

چهاردهمین دوره: کرار جاسم
استقلال دو بر یک از سد راه آهن گذاشت. کرار و قاضی گلزنان این تیم بودند.

 

پانزدهمین دوره: سجاد شهباززاده
در جریان پیروزی 2 بر یک مقابل سیاه جامگان در مشهد، شهباززاده دبل کرد.

 

1656056

 

شانزدهمین دوره: جابر انصاری
استقلال در گام اول برابر نفت تهران علی دایی، یک – یک متوقف شد. جابر انصاری آبی ها را پیش انداخت اما ارسلان مطهری گل تساوی نفت را به ثمر رساند و خوشحالی هم نکرد.

 

هفدهمین دوره: سرور جپاروف
آمار خوبی استقلال مبنی بر گلزنی در تمامی هفته های نخست، در هفدهمین دوره لیگ برتر شکسته شد. تیم منصوریان برای اولین گل فصلش، تا هفته سوم صبوری به خرج داد و با گل راه دور جپاروف، از سد تراکتور یحیی گل محمدی گذشت.

 

1656049

 

هجدهمین دوره: وریا غفوری
استقلال باز هم در هفته اول گل نزد اما در هفته دوم در اصفهان برابر ذوب آهن به تساوی 2 – 2 رسید. هر دو گل آبی ها را وریا غفوری به ثمر رساند.

 

1656052

 

نوزدهمین دوره: فرشید اسماعیلی
استقلال برای سومین فصل متوالی نتوانست هفته نخست گلزنی کند. در هفته دوم، فرشید اسماعیلی اولین گل تیم استراماچونی را وارد دروازه فولاد کرد اما در ثانیه های پایانی تیم نکونام کار را به تساوی کشاند.

 

1656053

 

بیستمین دوره: وریا غفوری
استقلال لیگ قبل و پس از 4 فصل ناکامی در هفته نخست، اولین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. تیم محمود فکری 2 بر صفر از سد مس رفسنجان صعود کرد. وریا گل اول و مطهری گل دوم را به ثمر رساندند.

 

1656055

دیدگاه‌ها