کد خبر : 1786740 | 28 مهر 1400 ساعت 14:46 | 38.5K بازدید | 6 دیدگاه

یک میلیارد خسارت خوردیم؛

توضیحات صداوسیما درباره قطع تصاویر بازی سپاهان

پس از توضیحات باشگاه سپاهان در مورد قطعی تصاویر در جریان دیدار سپاهان و مس، حالا صدا و سیما نیز به اتفاقات این مسابقه واکنش نشان داده است.

توضیحات صداوسیما درباره قطع تصاویر بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در شرایطی دیدار سپاهان و مس رفسنجان وارد یک سوم پایانی خود شد که از دقیقه 65 به بعد شاهد قطع تصاویر تلویزیونی بودیم و این قطعی که چندین مرتبه پس از نمایش دوباره تصاویر ادامه داشت، درنهایت در دقیقه 79 بازی به پایان رسید.


پس از این اتفاق، روابط عمومی باشگاه سپاهان در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قطعی تصاویر هیچ ربطی به ورزشگاه نقش جهان ندارد و مشکل قطع شدن تصاویر از واحد سیار صدا و سیما بوده است.


حالا یک روز پس از این مسابقه صدا و سیما به اتفاقات این مسابقه پرداخته و در مورد آن اینطور توضیح داده است:« جهت پوشش فوتبال بین دو تیم سپاهان و مس عوامل فنی ساعت حدود ۱۵ در ورزشگاه حضور داشتند (٣ساعت قبل از شروع مسابقه) و پس از استقرار واحد سیار و نصب تجهیزات حدود ساعت ۱۶:۳۰ از نظر فنی همه چیز آماده شده بود. پس از شروع بازی و در انتهای نیمه دوم حدود دقیقه ۷۰ بازی ، تابلو برق ورزشگاه که واحد سیار برق را از آن میگیرد دچار نوسان شد و واحد سیار خاموش گردید. پس از اطلاع به مسول برق ورزشگاه، ایشان اعلام داشت که بخاطر جریان کشیدن بیش از حد واحد سیار است؛ در صورتی که جریان مصرفی واحد سیار حدود ۷ آمپر بود. با این وجود ما برق کولر گازی را هم جدا کردیم ولی مجدد پس از روشن کردن واحد سیار پس از چند دقیقه مجدد برق قطع شد که این بار با تعویض فیوز تابلو برق ورزشگاه توسط مسول برق ورزشگاه برق وصل و مشکل برطرف گردید.»


بخش پایانی این اطلاعیه صدا و سیما اینطور خاتمه یافته است:« شایان ذکر است قطع ناگهانی و نوسانات برق ورزشگاه سبب آسیب دیدن برخی از تجهیزات موجود در واحد سیار صدا سیما از قبیل ups ودستگاه spg با هزینه تقریبی یک میلیارد تومان گردیده است.»

دیدگاه‌ها