کد خبر : 1786760 | 28 مهر 1400 ساعت 16:44 | 12.7K بازدید | 10 دیدگاه

شروع توفانی گل‌گهر با ۴ گل در ۳۷ دقیقه!

شاگردان امیر قلعه‌نویی در نخستین بازی خود مقابل تراکتور چهار گل را در ۳۷ دقیقه به ثمر رساندند.

شروع توفانی گل‌گهر با ۴ گل در ۳۷ دقیقه!

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان تا این لحظه پُرگل‌ترین برد هفته اول لیگ برتر را داشته و توانسته با نمایشی کاملا برتر نسبت به تراکتور و عملکردی سراسر هجومی چهار گل به ثمر رساند و در آستانه برتری خانگی قرار بگیرد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از گردش توپ در لحظات ابتدایی مسابقه، در دقیقه ۱۲ روی پاس در عمق زیبای مهدی تیکدری که فصل گذشته در تراکتور حضور داشت، در موقعیت گلزنی با حرکت سریع امین پورعلی قرار گرفتند که کاپیتان سیرجانی‌ها با شوت محکم از زاویه بسته توپ را از بین پاهای محمدرضا اخباری عبور داد و تبدیل به گل کرد.

نمایش هجومی گل‌گهر سیرجان پس از این گل بازهم ادامه داشت و سعید صادقی با شوت پرقدرت از پشت محوطه جریمه که در میانه راه به یک بازیکن تراکتور اصابت کرد، گل دوم تیمش را در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

شاگردان قلعه‌نویی پس از این گل بازهم آهنگ هجومی خود را حفظ کردند و در دقیقه ۲۱ روی حرکت زیبا و پاس در عرض یونس شاکری، با شوت زمینی مرتضی تبریزی گل سوم را مقابل تراکتور زدند.

در شرایطی که تراکتوری‌ها میل زیادی به گلزنی نداشتند و هیچ خطری ایجاد نمی‌کردند، علی‌اصغر عاشوری در دقیقه ۳۷ با پاس در عمق دیدنی، یونس شاکری را پیش انداخت و این مهاجم بلندقامت در حالی که می‌توانست شوت‌زنی کند، تصمیم گرفت پاس چیپ زیبایی به مقابل تیرک دوم بفرستد تا سعید صادقی دومین گل خود و چهارمین گل سیرجانی‌ها را با ضربه سر بزند.

نویسنده: امیر تاجیک 

دیدگاه‌ها