کد خبر : 1786900 | 29 مهر 1400 ساعت 09:43 | 7.1K بازدید | 7 دیدگاه

آلگری: بردیم اما بد بودیم، باید مقابل اینتر جبران کنیم

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی مقابل زنیت عملکرد خیلی خوبی نداشته است.

آلگری: بردیم اما بد بودیم، باید مقابل اینتر جبران کنیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که طی هفته های گذشته روند خوبی را پشت سر گذاشته بود شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت قرار گرفت و نهایتاً موفق شد با تک گل دژان کولوسفسکی بر حریف روسیه ای خود غلبه کند تا با 9 امتیاز و بالاتر از چلسی مدعی در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

 

ماسیمیلیانو آلگری بعد از پیروزی تیمش مقابل زنیت گفت: "به لحاظ امتیازی این پیروزی اهمیت بسیار زیادی داشت. کار آسانی نبود زیرا زنیت در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و ما هم در حمله اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. ما در استفاده از سرعت اصلاً عملکرد خوبی نداشتیم و از طرف دیگر توپ های زیادی از دست دادیم و این باعث شد که حریف به ما چند ضد حمله بزند.

 

 

1656412

 

 

ما عملکرد خوبی در برابر زنیت نداشتیم اما به پیروزی رسیدیم و حالا با 9 امتیاز این فرصت را داریم که طی 15 روز آینده صعود خود را قطعی کنیم. ما عملکرد بدی داشتیم و این موضوع به اندازه کافی عصبانی و با انگیزه مان می کند تا در بازی مقابل اینتر شرایط را جبران کنیم."

 

آلگری درباره دژان کولوسفسکی، ستاره گلزن و سوئدی یوونتوس نیز گفت: "او یک ملی پوش سوئدی است اما بازی های زیادی در لیگ قهرمانان انجام نداده است. او باید بیاموزد که چگونه بازی را کنترل کند، چه موقع سرعت بدهد و چه زمان بازی را آرام کند. او این استعداد را دارد و فقط باید انتخاب های بهتری انجام دهد و نهایتاً قادر است کارهای بیشتری انجام دهد."

 

 

1656410

دیدگاه‌ها