کد خبر : 1786901 | 29 مهر 1400 ساعت 10:01 | 150.7K بازدید | 59 دیدگاه

قبل از این فقط برای او بازی می کردیم

نیش و کنایه های ستاره یووه به رونالدو تمامی ندارد

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم را اتفاق خوبی برای آنها دانست.

نیش و کنایه های ستاره یووه به رونالدو تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که در بازی ابتدای هفته خود برابر رم به یک پیروزی ارزشمند در سری‌آ دست یافته بود، شب گذشته در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا مقابل زنیت قرار گرفت و در یک بازی دشوار موفق شد حریف خود را با یک گل شکست دهد تا بالاتر از مدافع عنوان قهرمانی یعنی چلسی در صدر جدول گروه قرار بگیرد.

 

لئوناردو بونوچی، مدافع ایتالیایی یوونتوس، بعد از پیروزی مقابل زنیت گفت: "بازی بسیار دشواری بود، مخصوصاً این که زنیت بعد از هر بار که توپ را از دست می‌داد به خوبی دفاع می‌کرد. این یک جام بسیار مهم محسوب می‌شود اما شرایط تیم به گونه ای بود که ما باید حتماً به پیروزی می رسیدیم. ما در روزهای گذشته گفتیم که باید سختی بکشیم، متحد باشیم و راه خود را برای پیروزی پیدا کنیم."

 

 

1656415

 

 

از بونوچی سوال شد که آیا یوونتوس حالا نسبت به چند فصل گذشته تیم تر شده است یا خیر که او در جواب باز هم پای کریستیانو رونالدو را وسط کشید. بونوچی گفت: "این مسئله درست است و همان چیزی است که ما پیش از این نیز گفتیم. اخیرا ما ویژگی ها و قابلیت های یوونتوس را از دست داده بودیم. همه ما با یک قهرمان بزرگ بازی می کردیم و می‌خواستیم او خوب کار کند بنابراین شاید انگیزه خود را برای سختی کشیدن در کنار یکدیگر و فدا شدن برای تیم از دست داده بودیم زیرا تصور می کردیم رونالدو خودش مشکلات را حل می‌کند.

 

مربی واقعاً خوب کار کرده و روحیه فروتنی را به تیم بازگردانده است و همه ما اکنون در کنار یکدیگر کار می‌کنیم تا به پیروزی دست پیدا کنیم."

 

 

 

1656413

 

 

گفتنی است لئوناردو بونوچی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر زنیت نیز درباره رونالدو گفته بود: " رونالدو انتخاب خود را داشت و ما نیز به تصمیم این بازیکن احترام گذاشتیم. سال گذشته کل تیم درکنار رونالدو بازی کرد، اما حالا ما باید روحیه آن یوونتوسی را که قبل از ورود کریستیانو وجود داشت دوباره کشف و بازسازی کنیم."

دیدگاه‌ها