کد خبر : 1787109 | 30 مهر 1400 ساعت 12:41 | 12.4K بازدید | 9 دیدگاه

هر وقت پنالتی بدهم خودم آن را می‌گیرم

حق‌شناس: اگر VAR بود اصلا پنالتی نمی‌شد

دروازه‌بان هوادار می‌توانست با گرفتن پنالتی وریا غفوری اولین بازی تیمش را خاطره‌انگیز کند اما تیمش در نهایت بازنده این جدال لقب گرفت.

حق‌شناس: اگر VAR بود اصلا پنالتی نمی‌شد

به گزارش "ورزش سه"، دروزاه بان هوادار توانست عملکرد خوبی از خود در دیدار با استقلال هر چند با وجود دریافت گل به جا بگذارد. مسلم حق شناس در این باره به خبرنگار ما گفت: از قبل می دانستیم کار سختی مقابل استقلال داریم و به اسم یک تیم لیگ یکی ما را نگاه می کردند. ما آمده بودیم هر جور شده خودمان را نشان دهیم و بگوییم از لیگ یک فاصله گرفتیم. ما آن چیزی که تقریبا می خواستیم پیاده کردیم خودم به شخصه سابقه لیگ برتر نداشتم اما به همراه بچه ها دیگر توانستیم نشان دهیم در ادامه راه حرف های زیادی برای گفتن داریم. اول فصل معمولا بازی ها جالب نیست اما ما و استقلال خوب کار کردیم.

 

دروازه بان هوادار در مورد صحنه پنالتی عنوان کرد: آن صحنه اصلا پنالتی نبود و ما مشکل var داریم و حتی ذره ای با بازیکن استقلال برخورد نداشتم. داور هم پنالتی گرفته بود و کاری نمی شد کرد. من می دانستم وریا پنالتی را کدام سمت می زند و تصمیم من هم درست بود. معین عباسیان هم گفت می دانم که این پنالتی را راحت می گیری و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

 

وی در پاسخ به این سوال که کلا پنالتی گیر هست یا اتفاقی پنالتی را گرفته عنوان کرد: سال گذشته هم سه پنالتی اتفاق افتاد که دو تا از آن ها را گرفتم. همیشه خودم پنالتی می دهم خودم هم می گیرم( با خنده) من زیاد پنالتی گرفته ام. در داماش و تیم های دیگر هم که بودم این کار را کردم‌.

 

گلر هوادار در مورد شرایط تیمشان گفت: شرایط ما خدا را شکر خوب شده. سختی هایی سر مسائل مالکیت داشتیم ولی بعد های وب این تیم را تحویل گرفت‌. تیم ما هم متشکل از جوان و با تجربه است و انشاالله اتفاقات خوبی می افتد. ما برنامه برای فوتبال بازی کردن داریم.

 

حق شناس در مورد دیدار با پیکان در هفته دوم گفت: پیکان مربی بسیار خوبی دارد و آن طور که من از آقای حسینی شناخت دارم می دانم که اصولی کار می کند و با برنامه است و به خوبی آنالیز می کنند. پیکان تیم جوان و دونده ای است و می دانم که بازی خیلی سختی داریم. در این بازی میزبان هستیم و باید حتما نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها