کد خبر : 1787205 | 30 مهر 1400 ساعت 19:16 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان: ناراحتم که نیستم اما به کادرم اعتماد دارم

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در دیدار فردای این تیم برابر هوفنهایم نیز نمی‌تواند روی نیمکت حضور داشته باشد.

ناگلزمان: ناراحتم که نیستم اما به کادرم اعتماد دارم

به گزارش "ورزش سه"، تست کرونای ناگلزمان پیش از دیدار بایرن مونیخ برابر بنفیکا در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان مثبت شد و این مربی نتوانست تیمش را در بازی همراهی کند.

شاگردان این مربی آلمانی فردا در هفته نهم بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم خواهند رفت و او در این بازی نیز قادر به همراهی تیمش نیست. ناگلزمان کنفرانس خبری پیش از بازی فردا را نیز به صورت آنلاین و از محل قرنطینه‌اش برگزار کرد.

او درباره بازی فردا گفت:« هوفنهایم بسیار منعطف است، آنها خیلی سریع از 2-4-4 به 3-3-4 تغییر سیستم می‌دهند. ما برای هر تغییری آماده هستیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند که من هنوز از دوران حضورم در آنها شناخت خوبی از آنها دارم. ما نیاز به عملکردی بسیار خوب برابر این تیم داریم. لئون گورتسکا و آلفونسو دیویس هنوز کاملا آماده نیستند و در بازی فردا حضور ندارند. ما در بازی حذفی برابر گلادباخ به دنبال استفاده از آنها خواهیم بود.»

 

1656865

 

ناگلزمان درباره شرایطش در این تیم گفت:« من با توجه به شرایط فعلی خوب هستم. هنوز کمی احساس ضعف دارم اما می‌توانم بار دیگر بخندم. دیدار برابر بنفیکا اولین بازی دوران حرفه‌ای من بود که از دست دادم. این موضوع آزارم داد. البته که دوست دارم بار دیگر در بوندسلیگا و در جام حذفی برابر گلادباخ کنار زمین باشم اما به کادرم اعتماد دارم. هر روز کار می‌کنم و در حیاط قدم می‌زنم و امشب نیز دیدارهای بوندسلیگا را دنبال خواهم کرد.»

او همچنین درباره شرایط کینگزلی کومان اظهار داشت:« هیچ مربی در دنیا نیست که دوست نداشته باشد با این بازیکن کار کند. او سرعتی باورنکردنی را در زمین به تیم اضافه می‌کند.»

دیدگاه‌ها