کد خبر : 1787246 | 30 مهر 1400 ساعت 22:09 | 17K بازدید | 9 دیدگاه

باخت شیمبا در جنگ کاپیتان‌های ۳۸-۳۹ ساله! (عکس)

لوسیانو پریرا، برترین گل‌زن خارجی لیگ برتر همچنان در ایران جولان می‌دهد و در هفته اول به پرسپولیس گل زد.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار هفته اول فصل جدید دو تیم پرسپولیس و فولاد در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که دو تیم کاپیتان‌های مسنی در ترکیب خود داشتند؛ سیدجلال ۳۹ ساله و شیمبای ۳۸ ساله که همچنان مورد اعتماد هواداران و کادرفنی تیم‌های خود هستند.

 

در این بازی که دو نیمه کاملا متفاوت داشت، درحالی که پرسپولیس با دو گل اسدی و پاکدل در نیمه دوم پیش افتاده بود شیمبا روی یک صحنه مشکوک در دوئل با فرشاد فرجی روی زمین افتاد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

 

درحالی که شاید دوندگی لوسیانو پریرا که به شیمبا مشهور است پایین آمده باشد اما او باهوش‌تر بازی می‌کند و ضربه پنالتی را نیز خودش به گل تبدیل کرد. طبق آمار سایت یازده پریرا نمره متوسط ۶.۷ را گرفت ولی تاثیر گذاری او روی گل نیز مانع شکست تیمش نشد.

 

پریرا تنها شوت در چارچوبش را به گل تبدیل کرد و نوزده پاس با دقت هشتاد درصدی به ثبت رساند. سه نبرد هوایی را پیروز شد و دو قطع توپ هم داشت و یک پنالتی نیز گرفت. ویسی از این بازیکن به عنوان تک مهاجم نوک تیمش استفاده می‌کند و به نطر می‌رسد روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

لوسیانو پریرا که با فولاد به لیگ ایران معرفی شد و اولین بازی لیگ برتری‌اش را در سال ۹۱ تجربه کرد، با پیراهن‌ سپاهان، گسترش فولاد، نفت آبادان نیز در لیگ گل زده و در بازگشت به فولاد همچنان می‌درخشد و فرصت دارد آمار خود به عنوان برترین خارجی گل‌زن لیگ ایران را دست نیافتنی تر کند. نزدیک به یک دهه بازی در ایران او را تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از لیگ برتر کرده است.

 

1656937

دیدگاه‌ها