کد خبر : 1787279 | 01 آبان 1400 ساعت 09:43 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

شاگردان مهاجری بدون تمرین در راه رفسنجان؛

امروز اعتصاب شهر خودرویی‌ها در فرودگاه می‌شکند؟

قرار است کاروان تیم فوتبال شهر خودرو خراسان امروز عازم رفسنجان شود، آن‌هم در شرایطی که هیچ تمرینی مشهدی‌ها برای بازی فردا در روزهای گذشته نداشته‌اند.

امروز اعتصاب شهر خودرویی‌ها در فرودگاه می‌شکند؟

به گزارش "ورزش سه" عدم پرداختی باشگاه شهر خودرو در آغاز فصل جدید باعث شد تا پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک در هفته نخست، بازیکنان شهر خودرو تصمیم به تحریم تمرینات بگیرند و در سه روز گذشته نیز هیچ تمرینی از سوی شاگردان مهاجری انجام نشده است؛ به جز مسئله تحریم تمرینات، عنابی‌پوشان مشهدی بیانیه‌ای را علیه مدیریت باشگاه صادر کردند و تهدید کردند که اگر پرداختی صورت نگیرد و وضعیت باشگاه بهبود پیدا نکند، مقابل مس رفسنجان هم بازی نمی‌کنند.

 

در روزهای گذشته اخبار غیررسمی درباره فسخ قرارداد چند بازیکن مطرح شد، هر چند که هنوز این اتفاق رخ نداده و در آخرین اقدام، مدیران باشگاه شهر خودرو در تکاپو برای پرداخت 10 درصد از قرارداد بازیکنان به تاریخ امروز (اولین آبان‌ماه) بوده‌اند که مشخص نیست این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

 

در صورت عملی‌نشدن وعده پرداخت 10 درصدی، بعید به نظر می‌رسد که بازیکنان شهر خودرو راضی به همراهی تیم در سفر به رفسنجان شوند؛ چرا که هنوز هم پنجره نقل و انتقالاتی شهر خودرو بسته بوده و مهاجری دست بسته‌ای برای انتخاب بازیکن در دیدار مقابل مس دارد و تعداد محدود بازیکنان در اختیار کادرفنی هم که علاقه‌ای به بازی ندارند.

 

با این‌وصف اما باشگاه شهر خودرو هماهنگی‌هایی را برای سفر به رفسنجان انجام داده و اگر اعتصاب بازیکنان شکسته شود، طبق برنامه کاروان تیم شهرخودرو خراسان امروز ساعت 12 با پرواز مشهد را به مقصد تهران ترک کرده و سپس ساعت 18 از فرودگاه مهر آباد به سمت کرمان حرکت می‌کنند.

 

گفتنی است که تقابل تیم‌های مس رفسنجان و شهر خودرو خراسان، فردا (یکشنبه 2 آبان‌ماه) در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه کرمان از ساعت 16 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها