کد خبر : 1787280 | 01 آبان 1400 ساعت 09:46 | 6K بازدید | 1 دیدگاه

همه کنار آقای ویسی هستیم

بدرقه: این باخت را خیلی زود جبران می‌کنیم

هافبک فولاد می‌گوید باخت متعلق به همه تیم است و از امروز برای جبران شکست شب گذشته تلاش خواهند کرد.

به گزارش ورزش سه، میلاد بدرقه هافبک دفاعی تیم فولاد که عملکرد قابل قبولی در روز شکست تیمش از خود به نمایش گذاشت، در پست غیر تخصصی خود به میدان رفت.

 

این بازیکن بهبهانی تیم فولاد در گفت و گو با ورزش سه، در خصوص دیدار با پرسپولیس گفت: ما نیمه اول عالی بازی کردیم اما آن‌ها روی ضربات ایستگاهی و اشتباهات ما توانستند گلزنی کنند و قبل از گل، تیم برتر میدان بودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم گلزنی کنیم و بازی عوض می‌شد.

 

1656997

 

هافبک تیم فولاد ادامه داد: بالاخره تیم تغییرات تاکتیکی داشته و این اولین دیدار ما بود. قطعا با گذشت زمان تیم بهتر خواهد شد و این قول را می‌دهیم که باخت شب گذشته را خیلی زود جبران کنیم و بتوانیم باعث شادی هواداران و مردم خوزستان شویم. دست تک‌تک هوادارانی که با پیام ‌های خود و یا حضور در هتل به ما انگیزه دادند را به گرمی فشار می‌دهم و شرمنده آن‌ها هستیم اما این تیم با گذر زمان حرف زیادی برای گفتن دارد.


وی در انتها گفت: این باخت برای همه ماست و ما بازیکنان همه در کنار آقای ویسی هستیم و از این به بعد باید محکم‌تر برای شادی دل مردم خوزستان بجنگیم. این بازی برای ما درس عبرت بشود و از اشتباهات خود درس بگیریم تا بتوانیم در آینده این باخت را جبران کنیم و ورق را به سود خود برگردانیم. هنوز ابتدای لیگ است، فرصت برای جبران زیاد است و از همین امروز برای فراموشی و جبران باخت شب گذشته تلاش خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها