کد خبر : 1787284 | 01 آبان 1400 ساعت 10:03 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

هدفمان افتخار آفرینی برای سیرجان است

آرتا: جوری بازی می‌کنیم که قلعه‌نویی استرس نکشد

مدافع جوان گل گهر سیرجان از تیم خوبی که جمع کردند تعریف و تمجید می کند می‌گوید تلاششان این است به امیر قلعه‌نویی استرسی وارد نشود.

آرتا: جوری بازی می‌کنیم که قلعه‌نویی استرس نکشد

به گزارش ورزش سه، گل گهر سیرجان در بازی ابتدایی پرقدرت ظاهر شد و چهار بر یک تراکتور را شکست داد علیرضا آرتا در گفتگو با خبرنگار ما اعلام کرد: همیشه اولین بازی برای هر تیمی مهم است. ما اردو های خوبی در ترکیه داشتیم و بازی های دوستانه انجام دادیم توانستیم یک بازی خوب و تاکتیکی زیر نظر آقای قلعه نویی انجام بدهیم ۳۴ گل به تراکتور که یک تیم قابل احترام است بزنیم. همین تراکتور مقابل النصر عالی کار کرد و اصلا تیم ضعیفی نبود اما توانستیم شکستشان دهیم.


او در مورد عدم حضور قلعه نویی روی نیمکت به دلیل محرومیت ادامه داد: به نظر من هر بازیکنی دوست دارد آقای قلعه‌نویی همیشه کنار خط باشد و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کند و تجربیاتش را انتقال دهد ولی متاسفانه فکر می‌کنم تا دو ماه آینده کنارمان نباشد و از بالا نظاره‌گر بازی ها است. امیدوارم همیشه بازی خوبی ارائه بدهیم تا استرسی به آقای قلعه‌نویی وارد نشود چون همیشه کنار خط استرس داشت وای به حال روی سکو! ما هم سعی می کنیم استرسی وارد نکنیم و بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم و گل‌های زودهنگامی بزنیم تا خیال امیر خان را راحت کنیم.


مدافع آبی پوشان سیرجان در مورد وضعیت کلی خط دفاعی این تیم توضیح داد: امسال ۴ دفاع آخر خوب داریم و دفاع کناره های خوبی جذب کردیم و بازیکنان جدیدی اضافه شدند و بازیکنان قبلی را نیز حفظ کردیم. وضعیت دروازه هم که بسیار خوب است و من که جلوی آقای فروزان بازی می کنم حس خیلی خوبی می گیرم و به من انگیزه می‌دهد. امیدوارم همین روند طی بشود و بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم. فرقی نمی کند من بازی کنم یا بازیکن دیگری مهم این است که بتوانیم در پایان فصل برای مردم سیرجان افتخار آفرینی کنیم.


آرتا در پایان در مورد دیدار بعدی با فجر افزود: بازی با فجر هم سختی خاص خودش را دارد. فجر بعد از مدت‌ها به لیگ برتر برگشته و بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی ما هم سرشار از انگیزه هستیم و انشالله که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. به خوبی ریکاوری کردیم و آماده بازی با فجر هستیم.

دیدگاه‌ها