کد خبر : 1787323 | 01 آبان 1400 ساعت 12:41 | 16.1K بازدید | 9 دیدگاه

اشمایکل:

کونته گزینه مناسبی برای جانشینی سولسشر نیست

پیتر اشمایکل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، با حضور آنتونیو کونته روی نیمکت این تیم موافق نیست.

کونته گزینه مناسبی برای جانشینی سولسشر نیست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر و با کسب نتایج ضعیف از سوی منچستریونایتد، فشارها بر اوله گونار سولسشر روز به روز افزایش یافته و گزینه‌های متفاوتی برای جانشینی او مطرح شده که یکی از آنها آنتونیو کونته است. 
با این حال به نظر می‌رسد که پیتر اشمایکل چندان از این موضوع رضایت ندارد و معتقد است که این مربی ایتالیایی نمی‌تواند موفقیت بلندمدتی را برای یونایتد به ارمغان بیاورد. 
هم تیمی سابق سرمربی نروژی شیاطین سرخ در این باره به تایمز گفت:« می‌توانید بگویید که کونته مربی بسیار خوبی است. اما او بیشتر از چند سال در هیچ تیمی نمانده است. ما چنین باشگاه فوتبالی نیستیم. ما پیش از این چنین رفتارهایی را امتحان کرده‌ایم و متوجه شدیم که جواب نمی‌دهد. لوییس فن خال قهرمان لیگ برتر نشد و این عنوان با ژوزه مورینیو نیز به دست نیامد. شما می‌توانید از کونته یا هرکس دیگری نام ببرید چون فرقی ندارد.»

 

1657060


اشمایکل در ادامه اضافه کرد:« همه چیز مربوط به آنها و کاری است که قصد دارند در بازه زمانی کوتاهی از تاریخ بزرگ منچستریونایتد انجام دهند. مشکلی که اوله دارد این است که شرایط فوتبال تغییر کرده و همه خواهان کسب نتایج خوب در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند. اما شرایط در دنیای واقعی به این شکل نیست. روند پیشرفت ما برای مدت کوتاهی متوقف شد و رقیبان توانستند فاصله ایجاد شده را کم کرده و به ما برسند.»
این دروازه‌بان سابق شیاطین سرخ چند روز قبل نیز انتقادات صورت گرفته از سولسشر را مضحک خوانده و مدعی شده بود که استفاده از مربیانی با نام‌های بزرگ فایده‌ای برای یونایتد نخواهد داشت چون هیچ یک از آنها به اندازه این مربی نروژی برای تاریخ و هویت یونایتد ارزش قائل نیستند.

دیدگاه‌ها