کد خبر : 1787334 | 01 آبان 1400 ساعت 13:46 | 21.5K بازدید | 4 دیدگاه

اطلاعیه قرمزها:

پایان کار سامانه‌های پیامکی و اپلیکیشنی در پرسپولیس!

باشگاه سرخپوش پایتخت توقف کار اپلیکیشن مربوط به این باشگاه را اعلام کرد.

پایان کار سامانه‌های پیامکی و اپلیکیشنی در پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه ای درباره وضعیت اسپانسری این باشگاه عنوان کرد: در حال حاضر تنها اپلیکیشنی که با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند و باشگاه در منافع حاصل از فعالیت آن، منوط به مشارکت هواداران سهیم خواهد بود، اپلیکیشن اوانو است.

 

پرسپولیس با اشاره به اینکه سامانه های پیامکی دیگر جزو حامیان پرسپولیس نیستند، افزود: این باشگاه تا این لحظه با اپلیکیشن و سامانه دیگر یا خدمات مبتنی بر ارزش افزوده همکاری ندارد. همه مشارکت‌های قبلی مانند سامانه‌های پیامکی 3090 و 3030 نیز از مدت‌ها قبل ملغی شده‌اند.

 

باشگاه پرسپولیس همچنین پایان برنامه اندرویدی این باشگاه که پیشتر توسط محمدحسن انصاری فرد رونمایی شده بود را هم اعلام کرد: اپلیکیشن پرسپولیس که پیش از این توسط باشگاه معرفی شده بود، در حال حاضر فعالیتی ندارد.

 

در پایان این اطلاعیه آمده: سیاست باشگاه پرسپولیس در دوره جدید و در طرح مشارکت با اوانو، حفاظت از منافع باشگاه و هواداران است. اجرای طرح‌های درآمد زا، مبتنی بر ارایه خدمات و کالای مورد نیاز و درخواست جامعه و هواداران، بدون آن که هزینه اضافه‌ای به هواداران تحمیل شود نیز با این رویکرد صورت می‌گیرد.

دیدگاه‌ها