کد خبر : 1787405 | 01 آبان 1400 ساعت 19:24 | 31.4K بازدید | 7 دیدگاه

نویر دست از سر اولی کان بر نمی‌دارد! (عکس)

مانوئل نویر، دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ به رکورد 300 پیروزی در بوندسلیگا دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در یک دهه اخیر و در بوندسلیگا بی رقیب بوده و به 9 عنوان قهرمانی متوالی نیز دست یافته است. بی تردید حضور مانوئل نویر درون دروازه نقش مهمی در دستیابی به این افتخارات بزرگ داشته و این دروازه بان آلمانی در حال تبدیل شدن به بهترین سنگربان تاریخ این باشگاه پرافتخار است.

 

1657208

 

بایرن مونیخ امروز و در ادامه نتایج درخشان خود با چهار گل هوفنهایم را مغلوب کرد و مانوئل نویر نیز موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد. حالا این دروازه بان به رکورد کسب 300 پیروزی در رقابت های بوندسلیگا آنهم در 447 بازی دست یافته است. در حال حاضر تنها اولیور کان، دروازه بان بزرگ و سابق بایرن مونیخ با 310 پیروزی در صدر قرار دارد و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، مانوئل نویر در همین فصل رکورد او را خواهد شکست.

 

البته این دروازه بان اخیرا تمرکز خود را روی رسیدن به دستاوردهای اولیور کان قرار داده و چندی قبل دیگر رکورد این دروازه بان افسانه ای فوتبال آلمان که به دست مانوئل نویر شکست و احتمالا به زودی دوباره این اتفاق رخ خواهد داد. احتمالا توماس مولر، مهاجم 32 ساله بایرن مونیخ نیز سال بعد به رکورد اولیور کان خواهد رسید. مانوئل نویر چد ماه قبل و در جریان برتری پرگل بایرن مونیخ برابر شالکه موفق به ثبت کلین شیت شماره 197 خود در تاریخ بوندسلیگا شده و از رکورد 196 کلین شیت اولیور کان گذشت.

 

1657209

دیدگاه‌ها